Найбільш поширені запитання (FAQ)

Не рідко в процесі підключення або роботи з PSP Platon, виникають питання, на які ми постаралися підготувати розгорнуті відповіді. Ми виділили найпоширеніші питання, які надходять нашим фахівцям, і відповіли на них. Якщо ви не знайшли відповідь, на своє питання, ви завжди можете його задати нашим фахівцям, по контактам, які є на сайті.

В якій країні зареєстрована компанія Платежі Онлайн?

Компанія ТОВ «Платежі онлайн» (або «Platon»), зареєстрована в Україні, офіс знаходиться в Києві. Компанія входить в голландський холдинг HowPeoplePay.

З якими банками співпрацює компанія Platon?

Платежі Онлайн – універсальна система електронних платежів, на даний момент працює з найбільшими банками: «Райффайзен Банк Аваль», «Альфабанк», «Приватбанк». Надалі планується співпраця і з іншими банками, які надають послуги інтернет-еквайрингу в Україні.

Який розмір комісії списується в процесі онлайн-платежів за банківськими картками і як здійснюється її списання?

Розмір комісії залежить від специфіки бізнесу клієнта, суми його щомісячного обороту, середнього чека, і коливається від 2% до 3%. Засоби по досконалим транзакціях за вирахуванням комісії перераховуються на розрахунковий рахунок клієнта, який може бути відкритий в будь-якому банку на території України.

Яка періодичність виплат клієнтам?

Грошові кошти по кожній транзакції перераховуються на розрахунковий рахунок клієнта протягом 1-3 банківських днів з моменту здійснення платежу.

Яка вартість підключення до системи Platon?

Підключення до системи електронних платежів Platon є безкоштовним.

Чи можуть клієнти інтернет-магазину здійснювати електронні платежі за допомогою банківських карт, перебуваючи за межами України?

Підключення до сервісу Platon, дасть можливість інтернет-магазину приймати електронні платежі клієнтів, які перебувають в будь-якій країні світу.

Кому Платежі Онлайн надає свої послуги?

Ми співпрацюємо з зареєстрованими юридичними особами та приватними підприємцями, які мають веб-сайт в мережі інтернет, здійснюють свою діяльність по реалізації товарів / послуг в рамках правового поля, а також відповідають вимогам банку-еквайра та міжнародних платіжних систем.

Чи існують обмеження для клієнтів інтернет-ресурсу за максимальною і мінімальною сумою онлайн платежу?

Обмежень немає. На товари і послуги інтернет-ресурсу можуть встановлюватися будь-які ціни. У разі необхідності в Особистому кабінеті клієнта, можливо встановити обмеження по сумі проведення транзакцій, якщо наприклад, у клієнта немає товарів / послуг дорожче, ніж 10 000 грн.

Як оформити підключення до системи Платежі Онлайн?

Для того, щоб почати з нами співпрацю Ви можете відправити заявку на підключення прямо з сайту компанії або зателефонувати в наш офіс за контактними номерами телефонів. Менеджери компанії роз’яснювати всі необхідні моменти і дадуть відповідь на Ваші питання про надання необхідних документів і підписання договору.

Чи працюєте Ви з компаніями-нерезидентами?

Компанія Платежі Онлайн співпрацює з юридичними особами та приватними підприємцями, зареєстрованими як на території України, так і за її межами.

В якій валюті можливо отримувати грошові кошти за транзакціями клієнтів?

Відповідно до нормативних документів НБУ розрахунки за операціями з використанням банківських карт, здійснюються в гривні. Тому незалежно від того, в якій валюті вам будуть платити покупці, ви будете отримувати гроші на Ваш розрахунковий рахунок в гривні.

За яким курсом проходить конвертація при оплаті зарубіжної картою?

Конвертація коштів відбувається за внутрішнім курсом міжнародних платіжних систем (Visa, Mastercard), який наближений до крос-курсу.

Скільки часу займе підключення Вашої платіжної системи?

Підключення системи оплати на сайт займає близько двох днів. Перевірка сайту на відповідність вимог МПС (міжнародних платіжних систем), реєстрація в системі Платежі Онлайн, а також передача ключів доступу. Тривалість підписання договору з банком і інтеграція платіжної системи на сайт займає, в середньому, від 1 до 3 днів.

Чи можна використовувати свій поточний рахунок в банку, а не відкривати новий в Банку-еквайра?

У нас немає прив’язки до банку або конкретного розрахунковому рахунку. У Вас може бути відкритий рахунок в будь-якому банку України.

Навіщо мені укладати договір і з Вашою компанією і з Банком?

Компанія Платежі Онлайн займається процессингом платежів, а також відповідає за технічну і клієнтську сторону процесу. У свою свою чергу, банк є гарантом зарахування коштів на Ваш розрахунковий рахунок.

У Вас є інтеграція з платформою (CMS), на якій зроблений мій сайт?

На даний момент у нас є готові модулі для прийому платежів для таких CMS систем, а завантажити потрібній модуль, Ви можете в розділі “CMS Модулі“:

  • 1C-Бітрікс
  • OpenCart
  • Magento
  • WordPress (для WooCommerce)

У мене невелика націнка на товар. Чи можна перекласти комісію з інтернет - еквайрингу на клієнта?

Правилами МПС заборонена дискримінація платіжних інструментів по відношенню до оплати іншими інструментами. Тобто вартість товару при оплаті картою повинна бути аналогічна вартості товару при оплаті готівкою, електронним гаманцем і т.д. Виходячи з цього, стягувати комісію за оплату карткою заборонено. Вартість товару повинна в собі містити всі витратні складові торгового підприємства.

Що робити, якщо мені потрібно перевірити наявність товару на складі і тільки після цього прийняти платіж?

Для вашої зручності в рішенні Platon є такий функціонал як Холдування платежів і дозволяє заблокувати необхідну суму на мапі покупця, до моменту з’ясування наявності необхідної позиції.

Для чого встановлюються ліміти?

Ліміти встановлюються для того, щоб убезпечити всіх учасників платежу: власника карти, банк випустившого карту, процесинг і банк, який буде розраховувати торгове підприємство і звичайно ж безпосередньо торгове підприємство. Кожна зі сторін платежу намагається мінімізувати ризики, які пов’язані з інтернет платежами і одним з небагатьох інструментів є ліміти.

Мені необхідно, щоб платежі заходили день в день. Чи це можливо?

Так можливо. При необхідності Ви можете підключити послугу потранзакціонного відшкодування. В рамках цієї послуги ви будете отримувати оплату відразу на розрахунковий рахунок з кожної операції.

Чи можу я приймати гроші на карту по інтернет - еквайрингу?

Ви можете приймати платежі на карту. Але для такого варіанту співпраці є обмеження. Платежі будуть проходити тільки по Україні і зараховуватися на карту Фізичного Особи Підприємця (ФОП). Також на такі платежі будуть діяти такі ліміти на перекази з картки на картку:

  • 25 000 грн. максимальна сума одного переказу (включаючи комісію);
  • 30 000 грн. максимальна сума переказів на добу для карти Відправника;
  • 75 000 грн. максимальна сума переказів за місяць для карти Відправника;
  • 150 000 грн. максимальна сума всіх переказів за місяць на карту отримувача;
  • 25 максимальну кількість всіх переказів на добу по одній карті;
  • 100 максимальну кількість всіх переказів за календарний місяць по одній карті.

Як я можу відслідковувати платежі?

У кожного нашого клієнти є доступ в особистий кабінет користувача, в якій ви можете отримати інформацію про операції, подивитися статистику транзакцій.

Як повинен виглядати мій сайт для підключення до вашої платіжній системі?

Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем Visa і Mastercard, обов’язковими є наявність на сайті такої інформації:

  • Повний опис товарів або послуг (якість, склад, розмір, вага, габарити товару, інструкція.);
  • Порядок доставки товару або надання послуги (способи доставки, вартість, географічні обмеження і терміни доставки);
  • Порядок повернення товару (терміни і умови);
  • Опис порядку повернення товарів або відмови від послуг та повернення коштів;
  • Контакти служби підтримки, відділу продажів або іншого відділу, відповідального за комунікацію з клієнтом (електронна адреса або номер телефону);
  • Інформація щодо назви або адреса юридичної особи;
  • Вартість товару в національній валюті і, при необхідності, її еквівалент в іноземній (наприклад, в доларах США або Канадських доларах);
  • Політика конфіденційності (нерозголошення даних про клієнтів);
    Інформація про обмеження на експорт (при необхідності);

Що таке рекурентні платежі і як вони працюють?

Рекурентні платежі або «платежі в один клік», є ще одним інструментом платіжної системи, що дозволяють Вашим покупцям здійснювати повторні покупки не вводячи дані карти – завдяки формуванню захищеного «токена» який автоматично прив’язується до покупця під час проведення першої покупки.

Чи можу виставити клієнту рахунок - посилання?

Так, у Вас буде можливість формування рахунку з необхідною сумою і його відправка для оплати клієнтам по e-mail і SMS.

В якому режимі працює Ваша служба підтримки?

Служба клієнтської підтримки працює з Понеділка по Неділю з 9:00 по 22:00.

Я можу підключити кілька сайтів на одну юр. оособу?

Так, на одну юридичну особу можна підключити будь-яку кількість сайтів.

З яких країн Ваша система дозволяє приймати платежі?

За допомогою нашої системи Ви можете приймати платежі з будь-якої точки світу, якщо це не суперечить законодавству України.

Подати заявку на підключення

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».