Моніторинг

Моніторинг – Клієнтська і технічна підтримка PSP Platon надають потокову допомогу у вирішенні нестандартних ситуацій, помилки в протоколах передачі даних, перевірці успішності і не успішності транзакцій, роботі з відмовами та іншими поточними питаннями через зручні для Вас канали зв’язку: телефон, Skype, email, чат на сайті platon.ua.

Мета моніторингу полягає в тому, щоб поліпшити Вашу грошову виручку за рахунок обробки не успішних транзакцій оплати, а також в тому, щоб запобігти шахрайським операціям.

Які завдання вирішує моніторинг:

  • Відстеження транзакцій в режимі реального часу.
  • Повідомлення партнерів про неуспішних платежах, їх причини та способі усунення.
  • Обробка потенційно шахрайських операцій.

Які переваги підтримки PSP Platon:

  • отримання даних по кожній групі успішної операції;
  • щомісячний аналіз помилок, закономірностей;
  • роз’яснення помилок, причин виникнення і шлях до вирішення;
  • збільшення кількості успішних транзакцій;
  • оперативне реагування на помилкові операції;
  • контроль прохідності платежів.
Повернутися на початок

Подати заявку на підключення

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».