Еквайринг-рішення для бізнесу: як підібрати платіжні інструменти?

  • Юлия
  • 18.06.2020 110

У більшості власників онлайн-бізнесу уявлення про еквайринг обмежуються можливістю приймати оплату на сайті.

І лише детально вивчивши питання, багато хто з подивом розуміють, що крім стандартної організації прийому онлайн-оплат підприємство «бонусом» отримує масу корисних платіжних інструментів та готових рішень для бізнесу.

Це є одним з приємних відмінностей еквайрингу від банківських сервісів, про що ми писали раніше в статті «Який інтернет-еквайринг вигідніше у PSP або банку?».

Отже, давайте на прикладі PSP Platon розглянемо, які платіжні рішення можуть бути представлені платіжним провайдером і як вони можуть бути використані відповідно до вашого виду бізнесу?

У портфелі сервісів PSP Platon є готові комплексні продукти з організації платежів як для стандартних e-commerce продуктів, так і спеціалізовані пропозиції для кредитних організацій, освітніх проектів, квиткових і booking-операторів, інтернет і хостинг-провайдерів.

Інструменти і методи оплати підбираються відповідно до цілей і індивідуальних особливостей бізнесу.

Рекаррінг – дозволяє налаштувати певний графік списання коштів з картки клієнта (підписка). Даний інструмент може бути корисний розробникам, які реалізують онлайн-ігри за передплатою, онлайн-кінотеатрам, страховим агентствам, провайдерам послуг, кредитним організаціям та іншим компаніям, чиї послуги оплачуються регулярно протягом певного терміну. Рекаррінг істотно спрощує платіжний досвід клієнтів, так як їм не потрібно самостійно стежити за оплатою і кожен раз вводити дані картrи на сайті.

Верифікація – функція підтвердження власника картrи, а також стану її активності на даний момент. Інструмент застосовується фінансовими і кредитними організаціями для підтвердження особи власника картки і для того, щоб переконатися в статусі активності картки.

Онлайн-верифікація актуальна, зокрема, для мікрокредитування. Крім того, вона орієнтована на освітні і великі e-commerce проекти, підприємства малого і середнього бізнесу, провайдерів. Також верифікація може застосовуватися в додатках, де є необхідність прив’язати до акаунту свою банківську картку.

На сьогоднішній день кредитні компанії та торговці терплять чималі збитки через фрод-операцій по банківських картках. Верифікація карток, в свою чергу, суттєво знижує ризики для мікрокредитних компаній видати позику на чужу/крадену картку.

Брендована форма оплати – наявність на вашому сайті платіжної форми в тій же кольоровій гамі і дизайні, що і весь сайт, істотно підвищує довіру клієнтів до сайту. Користувачі значно більше довіряють сторінці оплати з логотипами і брендовим оформленням, ніж сторінкам сторонніх ресурсів.

Інвойсинг – завдяки цьому інструменту ви зможете виставляти рахунок на оплату клієнтові онлайн. Інвойс може бути відправлений клієнту через зручні для вас канали: email, SMS та ін. Інвойс містить фактичну інформацію про товар і послуги: перелік, ціну, кількість, формальні особливості товару (модель, колір, вага, тривалість послуги, серійний номер і т. д.). Також можуть міститися відомості про відправника та отримувача коштів за названу послугу або товар. Це спрощує роботу медичних клінік, інтернет-магазинів, бірж фрилансерів та ін.

Холдування – послуга, більш відома як «замороження коштів на картці», при якій необхідна сума «резервується» на картці клієнта без фактичного списання коштів до того моменту, коли можна буде здійснити платіж. Дуже зручний інструмент для тих видів бізнесу, де послуга або товар надаються через деякий час, а не миттєво. Інструмент активно використовується службами таксі – на початку поїздки водій «заморожує» потрібну суму на картці клієнта, а в кінці відбувається списання скоригованої в ході поїздки суми. Крім того, послуга актуальна для інтернет-магазинів, що працюють зі складами постачальників, яким потрібно уточнити наявність необхідної позиції на складі перед оплатою товару.

Розщеплення платежів – дозволяє направляти оплачені клієнтом кошти на різні рахунки. Таким чином, з клієнта списується повна сума за послуги або товар, а розподіл коштів відбувається вже на етапі зарахування. Розщеплення платежів використовується в booking-індустрії, великими e-commerce-проектами, транспортними компаніями, квитковими організаціями, турагентствами, маркетплейсамі тощо. Тобто там, де мають місце бути послуги агентств-посередників, а також компаній, що працюють за схемою дропшипінгу.

Антифрод-система – поєднує автоматизовані фільтри і ручну перевірку, завдяки чому вдається виявити і усунути шахрайські операції з картками.

Credit Balance – інструмент для кредитних організацій, що дозволяє отримувати звіти на email, SMS. Це додатковий функціонал для кредитних організацій, завдяки якому МФО можуть контролювати: поточний баланс і дату останньої зміни, суму поповнення карти і суму видачі протягом 24 годин.

Підписатися на розсилку

Отже, детально ознайомившись з інструментами, набагато простіше управляти вашими оплатами на сайті. Адже дані інструменти не тільки дозволяють впливати на платіжні звички клієнтів, але і істотно економлять ваш час і гроші.

Це далеко не повний перелік платіжних інструментів, адже для кожного виду бізнесу важливо підібрати платіжні рішення, ефективні безпосередньо для даної компанії. Проте, чим більше ви буде про них знати, тим ефективніше зможете їх використовувати в своїй діяльності.

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x