Електронна комерція – сфера економіки, що включає всі торгові і фінансові транзакції, які здійснюються за допомогою комп’ютерних мереж, а також всі бізнес-процеси, що мають відношення до проведення даних транзакцій.
Все більше людей вважають за краще вести діяльність через Інтернет і не тільки професійну. Для особистих цілей завжди зручно, не витрачаючи час на дорогу і розмови по телефону, знайти необхідну інформацію.
Що таке електронна комерція? Простими словами – це ведення комерції в інтернеті. Раніше товари продавали в традиційних роздрібних магазинах, а зараз в мережі інтернет. Всі процеси з обміну товарів і послуг в мережі можна назвати електронною комерцією.
Електронна комерція в Інтернеті виявляється все більш затребуваною. За статистичними даними, більше 200 млн. людей здійснюють покупки через Інтернет-магазини регулярно.
Комерційна діяльність в Інтернеті включає і має на увазі роботу в рекламній сфері, поширення товарів і послуг в мережі.
Електронна комерція та інтернет магазин невіддільні одне від одного. Покупець знайомиться з технічними характеристиками, вартістю, зовнішнім виглядом товару. Якщо його все влаштовує, то відразу ж можна зробити замовлення і через деякий час воно буде вже доставлене за вказаною адресою. Розплатитися покупець зможе декількома способами. Для цього існують різні платіжні системи і різні методи прийому безготівкових платежів.
Платіжна система – це пов’язані воєдино правила, процедури і технічна інфраструктура, що дозволяють здійснити переказ коштів за товар або послугу від покупця продавцю. Платіжні системи в електронній комерції також бувають електронними. Вони забезпечують процес покупки товару/послуги в інтернеті за допомогою банківської картки.
Здійснити електронні платежі можна через банкомати, платіжні кіоски, POS-термінали як готівковим розрахунком, так і за допомогою банківських карток. Розробка сучасних стандартів і розвиток технологій систем безпеки електронних платежів призводить до того, що шахрайство з кредитними картками стає практично неможливим.
Ефективність електронної комерції вимірюється рядом показників. Однією з головних і найпоширенішою метрикою є конверсія. Збільшення показника конверсії – це постійна робота інтернет-торговця.
Дізнавшись, що таке платіжна система, її переваги і незручності, можна вибрати з усього різноманіття саме ту, яка стане найбільш оптимальною в користуванні.
Переваги PSP Platon полягають в індивідуальному підході до кожного клієнта, надійному захисті конфіденційної інформації, кваліфікованій службі підтримки, швидкій процедурі підключення.
Повернутися в початокНа нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».