Моніторинг – Клієнтська і технічна підтримка PSP Platon надають потокову допомогу у вирішенні нестандартних ситуацій, помилки в протоколах передачі даних, перевірці успішності і не успішності транзакцій, роботі з відмовами та іншими поточними питаннями через зручні для Вас канали зв’язку: телефон, Skype, email, чат на сайті platon.ua.
Мета моніторингу полягає в тому, щоб поліпшити Вашу грошову виручку за рахунок обробки не успішних транзакцій оплати, а також в тому, щоб запобігти шахрайським операціям.
Які завдання вирішує моніторинг:
Які переваги підтримки PSP Platon:
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».