За даними Американської торгової палати в Україні, тільки 5% компаній повідомили про підвищення доходів, а падіння відзначають 64% компаній.
Згідно з опитуванням, проведеним торговою палатою, 80% компаній вдалося зберегти штат працівників, а 49% компаній мають намір зменшити інвестиції в Україну.
Респонденти також відзначають, що ключовими довгостроковими побоюваннями бізнесу є: споживчий і економічний спад (80%); макроекономічна і політична стабільність (51%); відсутність можливості виконати бізнес-плани (36%); повторний спалах COVID-19 (36%).
Також респонденти поділилися своїми антикризовими планами. Так, 78% опитаних мають у своєму розпорядженні стратегією виходу з карантину, 44% планують своє повернення в офіс в найближчі 2 місяці.
Крім того, компанії мають намір приділити увагу діджиталізації і впровадженню онлайн-сервісів (54%), якнайшвидшому поверненню до бізнесу – 53%, зберегти робочі місця – 53%, знизити витрати – 14%, розширити інфраструктуру для збільшення виробництва – 3%.
Більшість компаній прогнозує, що повернуться до колишнього рівня не раніше 2021 року, 17% припускають, що повернуться до докарантінного рівня доходу в III кварталі поточного року, 24% – в IV кварталі, пише finance.
Варто відзначити, що згідно з опитуваннями Європейської Біснес-Асоціації, близько третини компаній втратили 50-75% доходів, а 44% зазнали втрат, як мінімум, на 50%.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Xiaomi оновила фітнес-браслет з NFC-платежами картками Mastercard.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».