У період пандемії користувачі значно частіше користувалися планшетами та смартфонами.
За даними дослідження, проведеного на замовлення Apple, за підсумками 2020 року сума виставлених рахунків і продажів в App Store склала 643 млрд доларів.
Повідомляється, що ця цифра більша, ніж за той же період роком раніше на 24%. Очевидно, що пандемія COVID-19 змусила споживачів значно більше часів проводити в гаджетах.
Компанія Apple відноситься з підвищеною увагою до того, який прибуток отримує від покупок в додатках. Зокрема, компанія стягує 15% – 30% з покупок програмного забезпечення, а також цифрових товарів з додатків, які розповсюджуються через App Store, пише psm7 з посиланням на cnbc.
На думку ряду розробників, платформа Apple App Store по відношенню до невеликих компаній несправедлива. Зокрема, недавно компанія Epic Games подала в суд на Apple, звинувативши магазин додатків в порушенні норм добросовісної конкуренції.
В Apple спростували звинувачення, заявивши, що компанія «не має домінуючої частки ринку в жодній з категорій, в яких веде бізнес». Разом з тим, нещодавно компанія знизила комісійні в App Store для невеликих компаній до 15%. Зокрема, у відповідь на позов техно-гігант стверджує, що компанія створила App Store і встановлює правила, покликані забезпечити високу якість і безпеку додатків.
Проведене дослідження щодо обсягу продажів Apple включає в себе як транзакції, якими займається компанія, включаючи платні програми і покупки всередині додатків, так і сторонні покупки, і інші види економічної діяльності, які відбувалися через додатки. Apple не брала участь в них безпосередньо – наприклад, продаж реклами в додатках.
У звіті досліджень повідомляється, що в 2020 році близько 90% операцій в рамках екосистеми App Store, відбувалися за межами App Store. Це означає, що компанія Apple не стягувала комісію з цих продажів.
Так, дослідження показують, що в 2020 році 643 млрд доларів, що генеруються додатками для iPhone і iPad, складаються з:
– продажу фізичних товарів і послуг через додатки – 511 млрд доларів, включаючи 383 млрд доларів від роздрібних додатків, 38 млрд доларів від додатків для подорожей і 36 млрд доларів від доставки і самовивозу їжі;
– цифрових товарів і послуг – 86 млрд доларів;
– реклами в додатках – 46 млрд доларів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні на 22% зросла кількість онлайн-покупок.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».