Британська компанія ELECTRONIC PAYMENT SOLUTIONS LTD оголосила про запуск сервісу для українського бізнесу, який надає послуги на ринках Європи, Північної Америки та Азії.
Повідомляється, що клієнти даного сервісу - розробники, маркетологи, дизайнери, експерти з цифрових технологій, інтернет-торговці, орендодавці подобового житла для туристів, а також українські власники іноземних компаній, що мають реєстрацію в більш ніж 40 країнах.
За попередніми даними, користувачі сервісу ELPASO матимуть можливість відкривати рахунки в євро віддалено і негайно отримувати платежі від своїх клієнтів з усього світу. Також будуть доступні платежі SEPA і SWIFT в більш ніж 20 валютах і переказ своїх коштів на картки, випущені українськими банками.
Як пише finextra, український бізнес зможе швидше вирішувати проблему з доступом до банківських послуг в ЄС.
Відзначається, що сервіс значно спрощує відкриття та використання рахунку для підприємців. З урахуванням того, що численні перевірки та інші бюрократичні процедури можуть тривати місяцями в тому випадку, коли підприємець намагається відкрити рахунок в традиційному європейському банку.
«Само собою зрозуміло, що ми використовуємо методи віддаленої перевірки. Вона починається з заяви на веб-сайті ELPASO, що дозволяє вам відправляти всі відповідні дані та документи віддалено. А нам дозволяє ефективно і безпечно виконувати наші перевірки. Це зручно, особливо в сучасних умовах пандемії», – зазначив генеральний директор ELPASO Сергій Баймак.
У цьому місяці компанія планує випуск мобільного додатку, масові платежі за картками, випущеними українськими банками для приватних осіб і підприємців, інтернет-еквайринг для онлайн-бізнесу і підтримку клієнтів в Україні.
У 2019 компанія отримала дозвіл EMI (Інститут електронних грошей) від британського фінансового регулятора. Повідомляється, що першими покупцями стали компанії з Азії і Євросоюзу.
Нагадаємо, раніше ми писали про кібератаки на CMS Magento: критичні уразливості і ризики безпеки.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».