Власники банківських карток почали більше витрачати

  • Юлия
  • 18.07.2022 329

За даними дослідження Українського Процесингового Центру, загальна кількість трансакцій картками в Україні зменшилася на 3,2% за 6 місяців поточного року порівняно з аналогічним періодом 2021 року.

Однак, грошові обсяги збільшились на 16,7%, йдеться у дослідженні UPC. Разом з тим, загальна кількість покупок карткою в POS-терміналах зменшилася на 3% і становила в середньому 10 операцій на одну активну картку за перше півріччя 2022 року.

Крім того, за 6 місяців з початку року спостерігається збільшення грошових обсягів оплати карткою.

За даними досліджень, власники карток витратили на 30,8% більше, ніж за цей же період роком раніше. Середня сума чека за рік збільшилась до 590 гривень – на 35%.

Проте кількість операцій зняття готівки у банкоматі зменшилась на 28,3% і становить дві трансакції на місяць. Зазначається, що обсяги АТМ-трансакцій зменшилися на 7,2%, а середня сума чека збільшилася на 29% і дорівнювала 3085 грн.

Крім того, за 6 місяців поточного року, порівняно з тим же періодом 2021 року, кількість оплат в інтернеті збільшилася на 1,0%. Їхній обсяг, у свою чергу, збільшився на 21,5%. Середня сума чека становила 1 736 грн., що на 20,6% більше, ніж минулого року.

Повідомляється, що найчастіше власники карток оплачували комунальні послуги, поповнювали мобільні телефони та платили за відеоігри. Також українці оплачували карткою послуги кур’єрів, таксі, замовляли готову їжу, оплачували товари в магазинах косметики, одягу, купували авіаквитки та ін.

Крім того, сервіс перекладів і надалі показує зростання. У першому півріччі 2022 р. кількість переказів з картки на картку збільшилася на 45,7%, а за грошовими обсягами відбулося зростання таких переказів на 85,2%. Зазначається, що середня сума угоди дорівнювала 2395 грн.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у США починають використовувати iPhone замість терміналу.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».