Представники Starling Bank спільно з Wise та іншими провідними Фінтех-компаніями Євросоюзу виступили проти так званої «IBAN дискримінації».
Подібна практика має місце в тих випадках, коли фінансова компанія або банк в одній країні ЄС не приймає платіжні інструкції з огляду на те, що вони встановлені в іншій країні Євросоюзу.
Дана проблема поширена протягом достатньо тривалого часу по всій Європі.
З урахуванням того, що міжнародний банківський переказ як правило обробляється довше звичайного, деякі компанії намагаються не обтяжувати себе додатковими клопотами, а то і зовсім відмовляються обслуговувати клієнтів, пише psm7.com з посиланням на finextra.
Вперше питання по неприйняттю зарубіжних IBAN-кодів був висунутий представниками Starling Bank на перший план місяць тому. На той момент повідомлялося, що ряд європейських компаній відмовляється приймати платежі, що здійснюються з рахунків в євро в британських банках, так як IBAN платників містить код країни «GB».
Незважаючи на те, що Великобританія вже не є частиною ЄС, вона як і раніше – частина єдиної європейської платіжної системи SEPA, заявляють в Starling Bank. Таким чином, відмова європейських компаній приймати платіж з британським IBAN-кодом є порушенням правил ЄС.
Варто відзначити, що недавно в ЗМІ з’явилася інформація про те, що Starling Bank об’єднав зусилля з Фінтех-компаніями N26, Wise, Revolut, Raisin, SumUp, Fire і Klarna з метою створення єдиного порталу – Accept my IBAN. Клієнти можуть на ньому подавати скарги, якщо будь-яка європейська компанія відмовляється приймати їх IBAN платіж.
Кожна скарга передається до відповідних наглядові органи або безпосередньо в офіс Єврокомісії.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що НБУ змінив умови ліцензування для небанківських компаній.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».