Google буде відображати доменні імена по-новому для боротьби з шахраями

  • Юлия
  • 14.08.2020 906

Дослідження показують, що близько 60% користувачів попадаються на вудку шахраїв, що створюють підроблені сайти з URL, що вводять в оману.

На даний момент Google експериментує з системою відображення доменних імен, щоб уберегти користувачів від шахраїв.

Компанія повідомила про тестування нової системи, яка передбачає відображення в рядку браузера тільки доменного імені замість повної адреси, яка може ввести в оману.

Передбачається, що цей захід дозволить захистити користувачів від фішингових атак з використанням підроблених URL. Відзначається, що шахраї часто використовують URL, схожі на назви відомих сайтів, але якщо уважно придивитися, в адресному рядку можна побачити помилку – наприклад, twittter.com.

Думаючи, що знаходяться на офіційному сайті, який виглядає як оригінал, користувачі вводять свої персональні дані і дані банківських карт, в результаті чого добровільно передають шахраям конфіденційну інформацію.

За даними одного з останніх досліджень Іллінойського університету в Урбані-Шампейн, який проводився спільно з фахівцями Google, на шахрайські доменні імена приходиться близько 60% користувачів інтернету.

Повідомляється, що нові функції з’являться в Chrome 86 версії. Її стабільний реліз запланований до виходу в жовтні 2020 року. В адресному рядку за замовчуванням буде відображатися тільки доменне ім’я. За задумом розробників, при наведенні курсору – буде видно повну URL-адресу. Відзначається, що користувачі, яким даний функціонал не сподобається, зможуть від нього відмовитися, натиснувши в налаштуваннях на опцію «Завжди відображати повний URL».

Підписатися на розсилку

За даними інженерів Google, в експерименті візьмуть участь випадкові користувачі. Експеримент також не поширюється на корпоративні пристрої.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що кіберполіція заблокувала фішинговий сайт, схожий на Київстар.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».