Згідно з дослідженнями українського офісу Google Smart Shopper 2021, за час пандемії 73% стали частіше купувати товари в інтернеті і планують залишити цю звичку і після закінчення пандемії.
Компанія відзначає, що кількість онлайн-покупок зросла у всіх вікових категоріях. Особливо помітно купувати в інтернеті стали представники покоління Z (18-24) – до 43%. Також відзначається зростання онлайн-покупок в групі від 45 до 54 років – теж до 43%.
За даними дослідження, основні тригери покупок розрізняються залежно від категорій.
Зокрема, користувачі найчастіше хочуть придбати щось нове при купівлі товарів споживчої електроніки. У той же час, в категорії Дім і сад споживачі в основному шукають заміну вже наявними речам. В категорії товарів «Мода» зростає обсяг спонтанних покупок.
Крім того, згідно з даними Smart Shopper 2021, частка мобільних покупок за період пандемії істотно зросла. Здебільшого українці купували за допомогою мобільних пристроїв товари споживчої електроніки (40%) і товари з категорії Мода (46%).
Також в порівнянні з 2019 роком виріс пошук з мобільних пристроїв. У 2021 році для пошуку інформації про товар використовували смартфон близько 73% українців, пише finance з посиланням на дослідження.
Разом з тим, частка офлайн-покупок продовжує скорочуватися. Автори дослідження вважають, що роздрібним продавцям і брендам важливо зосередитися на правильній організації електронної комерції/омніканальності, щоб продовжувати залучати споживачів і після кризи.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Forbes назвав міста України, в яких найлегше вести бізнес.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».