Дослідницька компанія «Делойт» в Україні з'ясувала, як карантинні обмеження, введені навесні 2020 року, вплинули на споживчі звички українців.
Як повідомляється в презентації результатів дослідження «Споживчі настрої українців 2020», споживчі звички змінили близько 63% українців.
В ході презентації керівник галузевої групи з ритейлу і оптової дистрибуції компанії «Делойт» в Україні Олександр Ямпільський зазначив, що карантин вплинув на споживчі звички вікової категорії - старше 60 років. Найменше наслідків на собі відчула група користувачів у віці 16-25 років.
Близько 39% українців в 2020 році скоротили частоту здійснення покупок оффлайн. При цьому 30% зменшили розміри витрат в оффлайн-магазинах, пише finance. Разом з тим, 18% опитаних збільшили частоту онлайн-покупок. І 22% повідомили, що збільшили обсяг видатків на такі покупки.
За данимии дослідження, 66% українців протягом минулого року скоротили витрати на алкогольні напої, а 64% поділилися, що стали рідше відвідувати ресторани і бари. Крім того, 31% респондентів повідомили, що стали витрачати більше на ліки.
В цілому, понад 50% опитаних у 2020 році продовжували купувати продукти харчування, алкогольні напої та лікарські засоби оффлайн. В цей же час, більше половини опитаних купували косметику, парфумерію, побутову техніку, електротехніку, дитячі товари та іграшки в Інтернеті.
Але незважаючи на зростання онлайн-шопінгу, українці найбільше економили на купівлі взуття, одягу, косметики, парфумерії, товарів домашнього ужитку і побутової хімії.
У дослідженні повідомляється, що 25% респондентів купували товари місцевого виробництва, навіть якщо ціна на них вище. В цілому, 56% опитаних відповіли, що знають і купують товари з позначкою «made in Ukraine».
Близько 40% учасників дослідження поділилися, що не відчувають себе комфортно, роблячи покупки оффлайн. Разом з тим, за збереження своїх даних під час покупок в Інтернеті хвилюється кожен другий. Але при цьому 32% опитаних планують збільшити кількість онлайн-покупок протягом наступних 1-2 років. І 20% поділилися, що планують скоротити кількість покупок оффлайн.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Opera найняла експерта PayPal для управління fintech-відділом.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».