Кабмін підтримав оновлену редакцію проекту закону «Про захист прав споживачів».
У новій редакції прописана відповідальність для інтернет-магазинів в питаннях захисту прав споживачів.
Зокрема, повідомляється про те, що споживачі масово скаржаться на порушення при інтернет-покупках – в онлайн-магазинах їм нерідко дають неправдиву інформацію про товар. Також часто виникають проблеми з поверненням товарів.
Крім інтернет-магазинів, відповідальність також прописали і для маркет-плейсів – для майданчиків, на яких представлені товари різних продавців.
Згідно з новими правилами, якщо виявиться, що торговці надають неправдиву інформацію, Госпотребслужба може блокувати їх площадки через провайдера і відновлювати доступ до них тільки після того, як будуть виправлені недоліки.
Більш того, в документі прописані додаткові права громадських споживчих об’єднань. Відзначається, що вони зможуть перевіряти якість товарів і сервісу, ініціювати судові розгляди. При цьому розглядається можливість звільнити їх від сплати судового збору.
Крім покарань для інтернет-бізнесу готуються і «бонуси». Зокрема, в рамках чинного законодавства планується прибрати норму про формування обмінного фонду товарів – для надання товару на заміну на випадок гарантійного ремонту. У пояснювальній записці зазначається, що це вимагає від бізнесу великих витрат. Законопроектом пропонується надати користувачеві такий же новий товар або аналогічний, який є в наявності, якщо ремонт купленого товару вимагає більше 14 днів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що PayPal додав онлайн-шопінг, ощадний рахунок і мессенджер.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».