У більшості країн, де з'явився новий штам коронавируса (COVID-19), вжиті заходи з ізоляції населення, що істотно впливає на електронну комерцію.
Так, в деяких країнах співробітників попросили працювати з дому, міста ізольовані, а школи і дитячі садки закриті.
Останнє дослідження показує, що в залежності від серйозності спалаху захворювання активно змінюються купівельні уподобання.
Так, згідно з опитуванням YouGov, яке було проведено на початку березня 2020 року, в Китаї близько 85% інтернет-користувачів і 83% в Гонконзі відзначили, що в останні два тижні уникали людних місць.
А за даними eMarketer, те ж саме відповіли понад чверть (27%) жителів США і близько 14% населення Великобританії. Також за даними YouGov і Coresight Research, 58,0% американців готові піти в добровільний карантин, якщо спалах COVID-19 в США посилиться. Очікувалося, що найбільш уникати люди стануть торгові центри, але більше половини респондентів заявили, що вони взагалі будуть оминати будь-які магазини, пише paymentscardsandmobile.
Крім того, 85,6% респондентів старше 60 років сказали, що будуть уникати магазинів і торгових центрів, що не дивно, враховуючи, що COVID-19 найсильніше вражає людей похилого віку.
«Оскільки люди похилого віку – в зоні ризику, для них вірус найбільш небезпечний, тому вони можуть бути особливо схильні змінити свою поведінку», – зазначає аналітик eMarketer Марк Доллівер, – «це може означати більш широке застосування електронної комерції. Люди, чиє ставлення було «я краще помру, ніж куплю онлайн», зараз переосмислюють свої звички».
На даний момент електронна комерція в США, пов’язана зокрема з продуктами харчування і здоров’ям, переживає бум. Так, за даними провайдера рекламних послуг в ecommerce Pacvue, в пошуках Amazon виник величезний попит на антибактеріальне мило і дезінфікуючі засоби.
Онлайн-покупці навіть готові на більш тривалі періоди доставки, щоб уникнути відвідування магазинів, де запаси в будь-якому випадку обмежені.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що НБУ попросив банки знизити тарифи на онлайн-послуги на час карантину.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».