Незважаючи на безліч труднощів, які принесла пандемія коронавіруса, вона дозволила багатьом брендам застосувати на практиці найкращі техніки адаптивного і креативного мислення, аби не втратити свого споживача.
Багато великих підприємств по всьому світу запускають нові ситуативні рекламні кампанії, які допомагають користувачам підтримувати прямий зв'язок з брендом під час карантину: віртуальні розваги, доставка товарів прямо до вхідних дверей, фітнес з дому, нова офісна культура у віддаленому робочому середовищі і багато іншого. Багато з них встигли сильно змінитися, створили нові креативи і практично реалізували 5-річну стратегію розвитку за 2 місяці завдяки головному діджитал трансформатору в історії - Covid-19.
Ми вирішили зібрати кейси ситуативних кампаній великих брендів України і світу, які прямо зараз трансформують свої бізнес-процеси під час пандемії коронавіруса.
Cheeky Food Events
Івент-організації, орієнтовані на масові скупчення людей, стали одними з перших жертв пандемії: великі конференції були скасовані, а розважальні центри закрилися ще до того, як в більшості країн був введений режим карантину. Для компаній, які займаються корпоративними заходами, де особливо важлива фізична присутність команди, було складно швидко пристосуватися до нового ритму.
Cheeky Food Events, австралійська компанія, яка пропонує корпоративні заходи з team-building, орієнтовані на приготування їжі, зіткнулася з необхідністю переглянути свою бізнес-модель.
З того часу компанія перейшла до delivery-based пропозицію для співробітників: інгредієнти для вишуканої страви і десерту з двох страв безпечно доставляються в будинок співробітника. А сам процес приготування їжі супроводжувався потоковою веб-трансляцією. Що дозволило організаціям як і раніше підтримувати інтерактивну комунікацію всередині команди, в той час як Cheeky Food Events не втрачає свій дохід і ефективно використовує навички своїх досвідчених кухарів.
Carlsberg, Rémy Martin і Pernod Ricard
Ще в січні, після перших новин про вірус в Китаї і тимчасового зникнення нічного дозвілля, багато алкогольних брендів зіткнулися з новим викликом: велика частка продажів, яка реалізовувалася в нічних клубах і барах, сильно впала.
Для створення клубної атмосфери, без необхідності виходу з дому, чотири алкогольних бренда – Budweiser і Carlsberg, коньячний бренд Rémy Martin і торгова марка напоїв Pernod Ricard – вирішили об’єднатися і вступити в партнерські відносини з гігантом електронної комерції JD.com і китайським музичним лейблом Taihe Music Group.
Щотижня JD.com проводив тригодинний виступ одного з діджеїв, підписаних на лейбл. Під час стріму велося промо алкогольних напоїв, які можна було купити під час самого виступу з доставкою додому.
JD.com вже повідомляв, що одна з компаній партнерської групи зазначила збільшення продажів імпортного лікеру на 70% за один прямий ефір, причому продажі його віскі збільшилися у вісім разів порівняно з аналогічним періодом попереднього дня. Під час іншого шоу продаж пива виріс на 40% в порівнянні з попереднім днем.
Незважаючи на те, що в Китаї зараз зняті багато обмежень, JD.com заявив, що продовжить використовувати прямі трансляції музичних виступів у клубах, концертних залах і навіть на музичних фестивалях на довгостроковій основі для просування продукції та збагачення купівельного досвіду.
Хоча прямі трансляція вже були головною тенденцією в Китаї до карантину, це показує, що тренди, які розвиваються у відповідь на пандемію коронавіруса, цілком можуть стати частиною нашого повсякденного життя.
Goat2Meeting
Трохи нестандартна реакція від каліфорнійської ферми на тенденцію віддаленої роботи, яка заслуговує на окрему згадку. Можливо, багато хто чув про кейс Goat 2 Meeting, завдяки поширеному мему в мережі з ламою на онлайн-конференції 🙂
Каліфорнійський притулок для тварин «Sweet Farm» раніше отримував фінансування від особистих візитів людей, але через пандемію це стало неможливим. У відповідь на це засновники ферми запустили послугу, яка дозволяє приєднатися ламі або іншій сільськогосподарській тварині до zoom-конференції. Після того, як Business Insider звернув свою увагу на цю історію, ферма з Кремнієвої долини Sweet Farm почала набувати популярності.
Зазвичай Goat2Meeting стягує від 65 до 250 доларів за різні віртуальні взаємодії з тваринами: від 20-хвилинного віртуального туру по фермі за участю до шести учасників конференції, 10-хвилинного туру до $ 100 або 25-хвилинної “зум-вечірки” з нелімітованою кількістю учасників за $250.
Через неймовірний попит ферма навіть додала бонусну опцію «VIP тур» за пожертвування в розмірі 750 доларів. За даними Business Insider, до сервісу вже надійшло понад 300 запитів від компаній, і його тварини з’явилися в дзвінках для компаній зі списку Fortune 500 і інших технологічних стартапів. А під час однієї з онлайн-конференцій для юридичної фірми юристи привели своїх дітей на відеодзвінок, щоб познайомитися з тваринами, в унікальній дистанційній робочій програмі «bring your child to work day».
Frame та Спортлайф
Як і багато інших спортзалів, лондонська фітнес-студія Frame була змушена закрити свої двері для відвідувачів і разом з цим знайти спосіб реалізувати творчий підхід до онлайн-контенту.
Вони швидко запустили Frame Online, онлайн-центр фітнесу з абонентською платою в розмірі 10,99 фунтів стерлінгів на місяць, яка дозволяє людям, які застрягли вдома, підтримувати себе у формі в віртуальних класах. Компанія Frame також творчо використала інструменти SMM для просування фітнесу, роблячи п’ятихвилинні відеоролики про своїх тренувальних заняттях на IGTV і публікуючи в Instagram кумедні надихаючі матеріали про тренування.
Пости Frame в Instagram пропонують трохи більш реалістичне уявлення про заняття вдома, ніж деякі фітнес-інфлюенсери: наприклад, з жінкою, яка тримає келих вина під час розтяжки. А також руйнують нав’язану соцмережами “карантинну ганьбу непродуктивностю”, закликаючи людей купувати онлайн-уроки, які відповідають їх настрою і особистим бажанням, замість того, щоб під тиском займатися “високоінтенсивними” тренуваннями.
До речі, мережа спортивних клубів “Sport Life” також включилася до хвилі діджитал-трансформації: тепер будь-який бажаючий незалежно від віку та наявності клубної картки може приєднатися до онлайн тренувань на Ютуб і безкоштовно знайти заняття, яке буде йому найбільш до душі, хоч сухе плавання, йога або степ-аеробіка.
DreamTown
Якщо ж говорити про інші великі українські бренди, то буде не зайвим відзначити кейс від креативного агентства Banda для ТРЦ Dream Town. Разом з агентством вони зробили і запустили райдужну інста-маску, яку можна прикрасити справжню захисну, або просто приміряти.
Люди почали робити селфі по дорозі в супермаркет, не порушуючи правил карантину. А всі, хто публікує відео з маскою і відміткою @dreamtownkyiv, потрапляють в відеоролик, який буде транслюватися на екранах Dream Town і соцмережах після закінчення карантину. На сьогодні за допомогою маски було створено понад 5000 сторіз з більш ніж 1000 000 показів.
Jooble
Дуже потрібну соціальну кампанію запустила команда Jooble для пошуку вакансій робочих спеціальностей ruki.jooble.ua. Зараз дуже важливо говорити “дякую” людям, які не можуть працювати віддалено, але своєю ручною працею дозволяють нам підтримувати колишній уклад життя. Завдяки їм є товари на полицях в магазинах, доставка продуктів відвантажується прямо до наших дверей, ремонт доріг не припиняється незважаючи на карантин, а в наших будинках є гаряча вода і завжди горить світло.
Цей відеоролик швидко став вірусним, охопивши понад 1 500 000 переглядів, тим самим потрапивши на хвилю загальної подяки тим, хто підтримує життєзабезпечення в Україні.
OKKO
Разом з компанією заправок Banda зробили креативи, в яких використовувався продукт, який на думку компанії, буде найбільш корисним і безпечним для споживачів. Це безконтактна оплата.
У відеороликах вирішили нагадати про те, що під час карантину бажано мінімально стикатися з кешем для безпеки свого здоров’я, тим самим залучаючи клієнтів використовувати OKKO Pay.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».