Багато хто користувався в основному безготівковими оплатами навіть до пандемії Covid-19, але з урахуванням карантину цей спосіб оплати став більш вживаним.
За даними британської компанії Contentsquare, яка регулярно аналізує вплив пандемії на електронну комерцію, глобальний цифровий трафік виріс на 7% за тиждень квітня. Крім того, з початку карантину на 12% зросла кількість транзакцій.
Найбільше безконтактних і безготівкових оплат відзначається в продуктовому секторі. Трафік в онлайн-магазинах з моменту введення карантинних заходів виріс на 219%. На 50% зросла кількість онлайн-угод в порівнянні з минулим тижнем. При цьому, відзначається зростання онлайн-торгівлі в сфері товарів для будинку, меблів, косметики. Крім того, населення активно купує телевізори, ігрові приставки, ноутбуки, книги, вітаміни онлайн.
Також експерти відзначають активізацію онлайн-банкінгу – власники рахунків активно оплачують товари, подають заявки на кредит і ін.
Що стосується України, у нас показники також не сильно відрізняються від світових тенденцій. Українці все частіше стали користуватися оплатою товарів і послуг через мобільні додатки і сайти, пише finance. Стало значно менше охочих оплачувати послуги через термінал.
Так, українці стали частіше оплачувати безготівковими способами інтернет, мобільний зв’язок, оплачувати комунальні послуги і кредити. До речі, незважаючи на законодавчу заборону на нарахування пені і штрафів в період карантину, користувачі мікрофінансових сервісів як і раніше намагаються вчасно оплачувати кредити.
Варто нагадати, що незважаючи на карантин, багато установ продовжують працювати в режимі доставки. Так, оплатити онлайн зараз можна комунальні послуги, переслати гроші з картки на картку, купити товари в онлайн-магазинах (продукти, одяг, стройматріали), замовити та оплатити доставку ліків, їжі, отримати / відправити посилку поштою, розрахувавшись банківською картою.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, коли банки зможуть приймати клієнтів онлайн і проводити відеоверіфікацію.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».