Дослідження платіжної системи показують, що українці стали купувати товари в інтернеті частіше, ніж будь-коли раніше.
Зокрема, збільшилася кількість покупок товарів першої необхідності в мережі - на 43%, показують травневі дослідження за перший квартал 2020 року.
Таким чином, зростання цифрових оплат в мережі показує, що для українців онлайн-покупки вже стають платіжною звичкою, зазначила гендиректор Mastercard в Україні та Молдові Інга Андрєєва.
Так, серед найбільш популярних товарів, що купуються в період самоізоляції – кухонне приладдя (27%), товари для фарбування волосся (25%), книги (25%), настільні ігри (19%), машинки для стрижки волосся (15%), пазли (14%), комп’ютери / електроніка (13%), очищувачі повітря (13%), килимки для йоги / занять в залі (12%), подушки (11%).
Крім того, в період карантину українці активно користувалися послугами сервісів онлайн-розваг – 45% опитаних українців оформили підписку на ТБ-програми і стрімінгові платформи. Близько 50% дивляться онлайн-трансляції концертів, а 28% побували в музеях і інших пам’ятках онлайн, пише finance.
У період карантину українці також займаються самоосвітою і проходять різні курси: 59% освоювали онлайн-банкінг, 58% вчилися готувати нові страви за допомогою онлайн-відеоуроків, 35% зверталися за медичними послугами, 15% освоювали техніку стрижки онлайн і кожен десятий українець вивчає програмування.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що українці стали звертатися зі скаргами в НБУ в півтора рази частіше.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».