В результаті опитування, проведеного Mastercard, вдалося з'ясувати, що користувачі банківських послуг не завжди можуть точно визначити свої витрати за картками в каналах цифрового банкінгу.
У зв'язку з цим нерідко виникають непорозуміння - власники карток не завжди можуть співвіднести покупку з назвою, яку бачать замість продавця, тому не можуть зрозуміти, чи було дане списання коштів законним.
Так, 75% опитаних українців зазначили, що їм буває складно розпізнати покупки в історії операцій. У 32% респондентів така ситуація викликала тривогу, у 28% - роздратування, а кожен п'ятий відчував через це розгубленість, не розуміючи, що з цим робити.
Таким чином, 47% українських користувачів відзначили, що в разі складнощів з ідентифікацією операції по картці будуть турбуватися через можливе шахрайство і готові «негайно дзвонити в банк».
При цьому, до торговця в подібній ситуації готові звернеться всього 1% опитаних українців. В рамках опитування 47% клієнтів визнали, що самі зможуть згадати сумнівну операцію через якийсь час, пише ubr.
Як правило, побачивши підозрілу операцію, про яку користувачі не можуть згадати, вони подають скаргу в банк і заявку на повернення коштів. Про готовність звертатися за поверненням коштів в такій ситуації повідомили 70% опитаних, хоча після подачі скарги нерідко виявлялося, що вона необґрунтована.
Після перевірки визначалось, що в 31% випадків користувачі просто забули про покупку, а в 12% випадків виявлялося, що транзакцію скоїв інший член сім’ї.
Проте, якщо заявка надійшла, емітент зобов’язаний її обробити, навіть якщо користувач повідомив про помилку. Подібні розслідування викликають операційні витрати, пов’язані з часом, витраченим на зв’язок з кардхолдером, перевіркою операції, а також іншими додатковими діями. В середньому на вирішення питання йде до двох тижнів.
В опитуванні, проведеному Mastercard, українці підтвердили, що хотіли б бачити більш розширені дані про свої операції по картах в історії оплат.
Найбільш корисними для ідентифікації покупці вважають назву торговця (65%); його логотип (28%); місце здійснення покупки (61%).
На думку клієнтів, такі деталі транзакції трохи краще допомогли б швидко ідентифікувати продавця і саму покупку. І найголовніше – розширені дані надали б власникам карток більше впевненості і почуття контролю над своїми платіжними операціями.
Щоб задовольнити потреби своїх клієнтів, Mastercard оголосила про запуск нового рішення для digital-банкінгу, яке надасть власникам карток доступ до більш розширеної інформації по своїх покупках.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні з’явиться новий фінансовий суд – для захисту кредиторів.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».