McDonald’s продасть Mastercard стартап, який допомагає з вибором замовлення

  • Юлия
  • 23.12.2021 879

Міжнародна платіжна система придбає у американської корпорації McDonald's стартап Dynamic Yield.

Відомо, що це технологія персоналізації та логіки прийняття рішень.

Штучний інтелект може вибрати страви з меню замість клієнта в залежності від часу, погоди або завантаженості ресторану.

McDonald's купив стартап Dynamic Yield у 2019 році, сума угоди на даний момент не розголошується.

Повідомляється, що технологію застосовували у кіосках McDonald's для обслуговування клієнтів та замовлень на кількох ринках у всьому світі. Зокрема, у компанії вважають, що угода з Mastercard надасть можливість Dynamic Yield поширити свою технологію на інші компанії.

Як зазначив президент відділу даних та послуг Mastercard Радж Сешадрі, завдяки досвіду Dynamic Yield, масштабам Mastercard та відносинам компанія зможе вивести зв’язки між кінцевим споживачем та клієнтами на новий рівень.

Як відомо, McDonald’s продовжить роботу з Mastercard та Dynamic Yield, щоб продовжувати масштабувати технологію у своїй мережі. За попередніми даними, угоду закриють упродовж перших шести місяців 2022 року, пише finance.

До речі, після повідомлень про майбутню операцію акції McDonald’s подорожчали менш ніж на 1% 21 грудня, а ось акції Mastercard зросли майже на 2%.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що обсяги кешбеку в Україні зросли утричі за два роки.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».