Три великих українських мобільних оператори частково або повністю відмовилися від Mobile ID – сервісу дистанційній ідентифікації.
Повідомляється, що з 17 червня компанія «Київстар» припиняє підключення до послуги Mobile ID нових абонентів. Крім того, для всіх користувачів сервісу будуть закриті можливості випуску, продовження і поновлення терміну дії сертифікатів електронних ключів.
Про це копання заявила на своєму офіційному сайті. А з 1 листопада сервіс буде припинений в повному обсязі. Оператор пояснив таке рішення «низкою факторів на ринку довірчих послуг України та подальшої економічною недоцільністю підтримки і розвитку технології Mobile ID».
Що стосується двох інших операторів, вони також звернули або не розвивають сервіс Mobile ID. За даними Vodafone в коментарі UBR.ua, більшість державних і комерційних сервісів, що вимагають електронну ідентифікацію та кваліфікований електронний підпис, використовують інші технології. Це робить подальшу підтримку послуги недоцільним.
У свою чергу, в прес-службі lifecell відзначили, що підключення до Mobile ID нових користувачів поки призупинено. Повідомляється, що зараз послуга активна тільки для існуючих користувачів.
Варто нагадати, що «Київстар» запустив сервіс Mobile ID в дослідну експлуатацію в грудні 2017 року, протягом року пройшов комерційний запуск послуги. Дана технологія давала користувачам можливість віддаленої ідентифікації на державних і комерційних електронних ресурсах, а також підписання документів онлайн.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що НБУ презентував плани з розвитку BankID.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».