Міжнародна система грошових переказів зафіксувала істотне зростання транзакцій за минулий місяць.
У прес-релізі компанія повідомляє, що в першому кварталі відзначався 57% зростання переказів за рахунок запуску додатка і високого попиту на мобільні гаманці та банківські картки.
У травні настільки помітне зростання транзакцій було обумовлене низкою факторів, серед яких запуск MoneyGram Online – прямого каналу компанії для споживачів.
Це забезпечило зростання транзакцій в річному численні на 107% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Компанія акцентує, що більше 80% транзакцій зроблено з використанням мобільних пристроїв.
Крім того, серед факторів, які безумовно вплинули на обсяг транзакцій, компанія відзначає партнерство в області цифрових технологій в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні і на Близькому Сході. Завдяки цьому пункту зростання прискорилося з 67% в річному численні в квітні до 92% в травні.
Крім цього, в травні на 156% зріс обсяг операцій по депозитам і мобільним гаманцям. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зростання склало 80%. Відзначається, що особливо істотне зростання було обумовлене такими ринками, як Філіппіни, де відправка на мобільні гаманці збільшилася більш ніж на 200% в порівнянні з попереднім роком.
Голова і виконавчий директор MoneyGram Алекс Холмс повідомив, що компанія пишається тим, що змогла продовжити зростання завдяки безперебійному взаємодії з клієнтами і іншим нововведенням.
Проте, на всіх ринках, де представлена MoneyGram, відзначилося зниження трафіку через коронавирус. Падіння відбулося в березні, після масових карантинних заходів у багатьох країнах світу, коли компанії та звичайні життєві перекази тимчасово опинилися «на паузі». Але коли люди звернулися до альтернативних способів оплати, в тому числі P2P, обсяги транзакцій MoneyGram почали набирати обертів. Нагадаємо, раніше ми писали про те, що стартував II етап обговорення Стратегії розвитку fintech до 2025 року.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».