За даними експертів компанії TeleTrade, одна з найбільш стійких сфер, які в період пандемії залишилися «на плаву» - онлайн-продаж споживчих товарів.
Позитивна динаміка в даній сфері викликана, перш за все, вимушеними обмеженнями людей в пересуваннях. Для того, щоб залишити бізнес, підприємствам доводилося буквально в терміновому порядку переходити на «безконтактний» спосіб продажів на першому етапі пандемії.
Другий фактор, що вплинув на зростання онлайн-продажів - більш часте використання послуги, тому як і покупці, і продавці масово «розсмакували» віддалену торгівлю.
Так, за даними Prom.ua, на торговельну онлайн-платформу з березня по серпень заходило на 20% більше користувачів порівняно з тим же періодом минулого року. Так, відвідувачів, які цілеспрямовано йдуть на сайт, стало на 38% більше. Це покупці, які шукають товар на сайті, а не просто зайшли подивитися.
При цьому експерти відзначають, що електронна комерція дає як плюси, так і мінуси обом сторонам, пише minfin. Продавці отримують більш широку потенційну аудиторію, є можливість розширювати асортимент. З офлайном це робити набагато складніше, тому що подібні кроки вимагають додаткових витрат на торговельні приміщення і зовнішню рекламу.
Проте, при онлайн-торгівлі необхідно вносити кардинальні зміни в схеми продажів, змінювати підхід до роботи з покупцями і просування в Інтернет, налагоджувати специфічні технології прийому замовлень, оплати.
Також збільшення Інтернет-продажів в період пандемії істотно посилює конкуренцію за рахунок широти доступу споживачів.
Покупці також отримують свої «плюшки» – покупки стають зручніше, стає ширше асортимент, вирішується питання з доставкою. Українці стали частіше купувати продукти харчування онлайн навіть після послаблення карантинних заходів. Крім того, споживачі стали частіше, ніж раніше, купувати онлайн і багато непродовольчих товарів.
За даними компанії TeleTrade, Україна має великий потенціал для розвитку електронної комерції. У Китаї обсяг роздрібних продажів складає 30%, в Європі – 15%, в Україні всього 7%.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що з’явилася дерев’яна банківська картка в підтримку екології.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».