Незважаючи на те, що повноцінне введення єдиного електронного квитка в київському міському транспорті планувалося ще кілька років тому, тестовий період продовжений.
У найближчі півтори року пасажири громадського транспорту в столиці продовжать користуватися звичайними паперовими квитками.
Міська влада відклала повноцінний запуск e-ticket до 1 січня 2023 року. Розпорядження про це опублікувала на своєму сайті Київська міська держадміністрація.
ФОТО: Crello
Зокрема, автоматизована система оплати проїзду була введена в дослідну експлуатацію в жовтні 2018 року. У київському міському транспорті були встановлені валідатори, а пасажири в тестовому режимі отримали можливість оплачувати проїзд транспортною картою.
Разом з тим, повністю перейти на оплату проїзду електронним квитком не вдалося. На даний момент залишаються невирішеними ряд питань, пов’язаних з оплатою проїзду школярами, пільговими категоріями, іногородніми пасажирами, а також несправністю валідаторів.
Згідно з правилами АСОП (автоматизованої системи оплати проїзду), для оплати проїзду в транспорті може бути використаний електронний квиток, яким можуть бути:
Однак в ході тестування АСОП валідатори (зчитувальні пристрої, до яких потрібно піднести картку для оплати) часто давали збої, а то і зовсім були несправні.
Таким чином, прийнято рішення про те, щоб перенести перехід міськтранспорту на електронні квитки ще на 1,5 року. Тому пасажири поки можуть використовувати звичайні паперові квитки і паперові документи, що надають пільги на проїзд для проїзду в громадському транспорті.
З урахуванням того, що посада кондукторів в комунальному транспорті столиці була скасована, купити QR-квиток на міський транспорт пасажири як і раніше можуть в додатку «Київ цифрової», в терміналах самообслуговування, в мережі «Т-кіоск», терміналах EasyPay, 2click, IBox, або ж придбати QR-квитки в касах метро.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що платіжні дані користувачів смартфонів Android під загрозою через додатки-трояни.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».