Молоді покупці значно частіше звертають увагу на питання безпеки під час онлайн-шопінгу, ніж старше покоління.
Таким чином, жертвами шахрайства стають, як правило, люди більш старшого віку, менш інформовані про можливі загрози онлайн-шопінгу.
Одна з найпоширеніших скарг - шахрайство зі стовідсотковою передоплатою за неіснуючі товари. Оплачуючи товар до його фактичного отримання, покупець діє на свій страх і ризик.
У свою чергу, інтернет-продавці досить часто скаржаться на зайві витрати при продажу товарів післяплатою. Користувачі, замовивши товар, не завжди приходять за ним на пошту, в результаті чого продавцеві доводиться самостійно оплачувати його повернення і зворотну доставку.
Саме тому багато продавців не хочуть ризикувати зайвими витратами, а вимагають передоплату за товар, пише ubr. При цьому інші продавці впевнені, що подібними заходами можна відштовхнути покупців і погоджуються на ризик нести додаткові витрати в разі, якщо товар не буде забрано.
За результатами одного з найбільших сайтів оголошень OLX, близько 40% опитаних користувачів готові вносити передоплату за товар, який їм сподобався, хоча є ризик наштовхнутися на шахраїв.
Але при цьому більше половини покупців, включаючи «ризикованих», спочатку вивчають продавця, шукають про нього відгуки. Здебільшого, покупці воліють брати товари у великих і перевірених онлайн-магазинів.
При цьому опитування показало, що лише кожному десятому користувачеві все одно в якому магазині здійснювати покупки. Відзначається, що чим старше покупець, тим більше прискіпливо він вивчає торговців.
При цьому молоде покоління більше звертає на вартість товару і більш уважні при оплаті товару. Зокрема, їх може відлякнути надмірно приваблива ціна. Покупці оплачують товари за допомогою платіжних систем, грошових переказів, на карту продавцеві після отримання товару. Проте, перш, ніж зробити стовідсоткову передоплату, українці перевіряють адресу сайту і платіжної сторінки, а вносять платіжні дані тільки в тому випадку, якщо переконаються в безпеці транзакції. Відзначається, що така звичка є здебільшого у молодих покупців.
При цьому опитування більш старшого покоління показало, що вони відносяться до процесу оплати більш безтурботно, ніж молодь. Близько 25% повідомили, що вкрай рідко звертають на сторінку оплати товару, а 8% користувачів старшого віку взагалі не вважають за необхідне переконуватися в безпеці сайту, на якому проводять оплату.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Alibaba планує видавати онлайн-кредити.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».