Ринок реклами в Україні через війну скоротився більш ніж на 70%

  • Юлия
  • 22.07.2022 306

За даними Міністра культури та інфорполітики Олександра Ткаченка, через повномасштабну війну рекламний ринок в Україні впав більш ніж на 70%.

Про це Міністр культури та інформаційної політики повідомив в ефірі загальнонаціонального телемарафону, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Раніше повідомлялося, що у травні для пожвавлення української економіки в умовах війни оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив надавати бізнесу безкоштовні рекламні площі з комерційними повідомленнями терміном на один місяць.

Через “пільговий” місяць оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив продовжити його на два місяці – до кінця серпня. Таким чином, продовжився прийом заявок від бізнесу на безкоштовне надання рекламних площ із комерційними повідомленнями, пише ukrinform.

До речі, раніше повідомлялося, що обсяг телевізійного рекламного ринку України в березні скоротився до нуля з більш ніж 888 млн. у лютому.

Як зазначили в Razom Group, у червні ринок реклами складає 12% від показників лютого – всього 106,5 млн. , Що за підсумками року зможемо вийти на 35-40% від 2021 року”, – повідомляє Razom Group.

Підписатися на розсилку



Нагадаємо, раніше ми писали про те, що НБУ обмежив використання коштів на карткових рахунках.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».