За даними голови податкового комітету Верховної Ради Данила Гетьманцева, вартість програмного реєстратора розрахункових операцій для фізосіб-підприємців в Україні становить приблизно 125 грн. на місяць.
Жодних великих витрат для оформлення та встановлення РРО/ПРРО не знадобиться.
Таким чином, інформація про дорогий перехід на касові апарати, за його словами, перебільшена.
В інтерв'ю газеті «Вести» він прокоментував заяву Держрегуляторної служби про те, що витрати на РРО становитимуть близько 100 тисяч грн. У цю суму нібито входять плата за еквайринг, витрати на бухгалтера, покупку мобільного телефону та інше.
Проте Гетьманцев акцентував, що заявлених витрат у цьому випадку насправді немає.
«Немає там жодних витрат. Я з ФОП щодня спілкуюся, мені пишуть… обсяги продажу зросли. Знаєте чому? З’явився контроль за продавцями! Отримуєш усі дані на комп’ютер у режимі реального часу», – відповів нардеп.
Він також додав, що вказану заяву робила вже колишній керівник служби. За його словами, необхідність видавати покупцеві чек абсолютно необтяжлива, вона не вимагає жодних витрат і не тягне за собою додаткових податків.
«Ми говоримо про 125 грн/місяць за програмний РРО з усіма «наворотами». А скільки я заплачу хабарів за те, щоб мене не перевіряли? 150 чи 170 гривень? Тому й дискусію навколо РРО було завершено ще до початку», — сказав Гетьманцев.
За словами фахівця, тема фіскалізації на сьогодні вже «відіграна» та вичерпана – «реформа вже відбулася». Водночас компроміс у вигляді зниження штрафів для ФОП, які ще не встановили РРО, поки що голосування в Раді не відбувається.
За підрахунками експертів, найближчим часом в Україні ще кілька тисяч ФОП із сфер торгівлі та громадського харчування мають оформити обов’язкові РРО.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Apple покарали за відсутність альтернатив оплати в App Store.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».