Сервіс тестує функцію здійснення покупок через додаток в країнах Європи.
Як стало відомо, сервіс коротких відео TikTok, що належить китайській компанії ByteDance, вже почав працювати з декількома брендами в Європі. Планується тестування продажів через однойменний додаток.
У компанії TikTok вважають, що впровадження даної функції буде сприяти стиранню межі між соціальними мережами та інтернет-торгівлею.
Відзначається, що бренди зможуть відкривати онлайн-вітрини в сервісі TikTok, а також приймати замовлення і безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, пише ain.ua з посиланням на Bloomberg.
За попередніми даними, TikTok має намір повторити успіх китайського аналога – додатку Douyin. За перший рік роботи Douyin через нього здійснили транзакцій на суму понад 26 млрд доларів.
Більш того, нові інструменти TikTok здатні підсилити конкуренцію з Facebook, який додав можливість продавати товари через Instagram в 2020 році.
За даними джерел, близьких до компанії, TikTok запропонував європейським брендам інструменти для прямих продажів, включаючи Великобританію. Тестування даної опції підтвердив представник бренду вуличного одягу Hype.
У компанії відзначають, що TikTok тестує і вчиться працювати в сфері електронної комерції, залучаючи нових партнерів. Компанія постійно вивчає нові способи взаємодії і буде надавати доступ до розширених функцій торгового майданчика спільноті своїх користувачів, авторів і брендів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що шахраї дублюють картки українців за допомогою банкоматів.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».