Середній чек на покупку послуг в Інтернеті за 2021 рік в українських користувачів зріс на 134%.
Наразі українці купують у середньому на суму до 410 грн, тобто близько 15,2 доларів США.
За даними компанії Admitad, у 2020 році на тлі самоізоляції українці, як і жителі інших країн, стали частіше купувати в інтернеті. Незважаючи на те, що карантинні обмеження ослабли, користувачі так само продовжують купувати онлайн, так як це вже узвичаїлося.
Зазначається, що попит на онлайн-покупки у 2021 році зріс на 38%. Водночас їхня сума зросла на 40%. Цей показник набагато вищий в Україні: у країні за рік сума з онлайн-продажів зросла на 86%.
Протягом 2021 року, порівняно з попереднім роком, зріс попит на популярні категорії для онлайн-покупок в Україні:
– квиткові оператори (на 106%);
– онлайн-освіта (на 30%);
– програми та IT-сервіси (на 22%);
– телекомунікаційні послуги (8%).
За сумою замовлень лідирують квиткові оператори – вони становили 44% від загальної суми продажу. Це більше, порівняно з 2020 роком, на 2,5%. На другому місці знаходиться онлайн-навчання – 40%.
Згідно з дослідженнями, здебільшого українці схильні купувати спонтанно. Наприклад, побачили рекламу доставки суші в Instagram, перейшли на сайт і зробили замовлення. Подібна ситуація із рекламою концертів. У таких випадках спрацьовують так звані «тригери терміновості» та обмеженої пропозиції, що спонукає українців купувати квитки.
Найбільшу ефективність показує реклама у соціальних мережах, особливо промокоди та знижки. Серед соцмереж лідирує Instagram. Так, частка онлайн-замовлень у цій соцмережі зросла до 20,3% за 2021 рік.
Нагадаємо, раніше ми писали, що McDonald’s продасть Mastercard стартап, який допомагає з вибором замовлення.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».