За даними української залізниці, частка продажу онлайн-квитків в Україні зросла до 77% в останній місяць 2021 року.
Зазначається, що лише за 12 місяців пасажири купили майже 30 млн квитків на потяги в інтернеті.
За даними АТ «Укрзалізниця», протягом минулого року пасажири купили 28,8 млн залізничних квитків через онлайн-сервіси та каси компанії.
У свою чергу, частка електронних проїзних документів за підсумками року становить 68,5% від загального обсягу, повідомляє прес-центр «Укрзалізниці».
Загалом, за даними держкомпанії, продаж квитків онлайн значно зріс у грудні – до 77%.
Оформлення залізничних документів в інтернеті було впроваджено в Україні ще в 2012 році. З того часу частка їх продажу щороку зростає. Зокрема, для порівняння: за 2020 рік було куплено 61,5% проїзних документів через інтернет-сервіси.
АТ «Укрзалізниця» продовжує розвиток онлайн-сервісів для зручності пасажирів спільно з іншими компаніями.
Так, компанія повідомляє, що за останній місяць минулого року АТ «Укрзалізниця» та Visa повернули 10% коштів за проїзні документи, придбані через різноманітні канали. Українці купують квитки на потяг у чат-ботах Укрзалізниці у Viber, Telegram, Facebook Messenger та Apple Messages. Крім того, онлайн можна купити квитки карткою «е-Підтримка».
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що 75% українських покупців використовують оплату товарів частинами.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».