У зв'язку з пандемією зросла актуальність доставки продуктів з онлайн-супермаркетів.
Як правило, онлайн-покупки роблять жінки, говориться в дослідженні, проведеному сервісом Zakaz.ua в травні серед майже тисячі респондентів по всій країні.
Отже, опитування показує, що на сьогоднішній день серед покупців онлайн-супермаркетів - близько 76% представниць прекрасної статі.
У дослідженні також йдеться про те, що найбільшою популярністю користується доставка продуктів – як правило, цією послугою користуються користувачі у віці 25 – 44 роки.
Тим не менш, не сильно відстає і більш старше покоління – близько 15% клієнтів складають люди у віці 45-54 років і близько 9% припадає на користувачів 55-64 років.
Як правило, продукти замовляють домогосподарки, офісні працівники в різних сферах, мами з дітьми і пенсіонери, йдеться в дослідженні.
Перевага онлайн-режиму більшість опитаних пояснюють, в першу чергу, пандемією Covid-19. Близько 64% українців вибирають замовлення продуктів додому через фактор безпеки. Друга поширена причина – економія часу і сил, що дозволяє витрачати їх на більш корисні речі. Доставка дозволяє споживачам забути про стояння в чергах і важкі пакети. Тому замовлення онлайн найчастіше значно більших обсягів, ніж при поході в фізичний магазин.
Повідомляється, що українці досить регулярно здійснюють онлайн-замовлення продуктів: купують продукти онлайн один-два рази на місяць 41% користувачів, а три і більше разів – 35%.
Як правило, під час онлайн-шопінгу в продуктових супермаркетах середній чек вище, ніж в офлайні. Зокрема, близько 45% клієнтів сервісу витрачають за одне замовлення 1000-2000 грн, суми 2000-3000 грн за замовлення витрачають 25% опитаних, 500-1000 грн – 19% опитаних споживачів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Інтерпол заморозив понад 1600 банківських рахунків кібершахраїв.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».