В рамках інтенсиву гості дізнаються, як побудувати власну інвестиційну стратегію в період турбулентності, а експерти розберуть на реальних кейсах ефективність і ризики класичних та нових високоприбуткових інструментів інвестування, а також ключові фактори впливу на інвестиційний клімат.
Івент відбудеться 27 травня в БЦ Gulliver. У заході візьмуть участь практикуючі приватні інвестори.
В рамках зустрічі відбудеться майстер-клас і жива дискусія на тему «Інвестиції в фондові ринки і кращі практики формування інвестиційних портфелів».
Організаторами мітапа виступають сайти про фінанси та інвестиції Minfin.com.ua, Finace.ua.
Серед спікерів – успішні практикуючі інвестори: Директор Універ Капітал – Олександр Куликов, засновник Investudio – Андрій Масло, керуючий локальними активами ICU – Григорій Овчаренко і сімейний фінансовий радник, співзасновник бізнес-спільноти BOARD – Василь Матій.
Експерти розберуть такі теми, як структура капіталу мультимільйонерів з багатих країн, що робити в реаліях падаючого крипторинку, особливості цінних паперів як класу активів, можливості українського ринку капіталів, Американський фондовий vs Всесвітній фондовий ринок, фундаментальна відмінність акцій growth і value, поговорять про теорію раціонального ринку. Також експерти розкажуть, як скласти збалансований по прибутковості і ризику інвестиційної портфель, особливості роботи з різними брокерами, про курсовий прогнозі, як фактор вибору валюти інвестування і про те, як розумно інвестувати в ETF, які фонди вибирати.
На думку експертів, будь-яку невизначеність можна частково або повністю спрогнозувати, ґрунтуючись на здоровому глузді, статистичних даних і досвіді.
В рамках 2-годинного живого інтенсиву з практикуючими експертами та інвесторами на реальних кейсах будуть розглянуті ефективність і ризики класичних і нових високоприбуткових інструментів інвестування, ключові фактори впливу на інвестиційний клімат.
Зареєструватися на мітап можна за посиланням. Більш детальна інформація про мітап.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».