Зовсім скоро користувачі TikTok, відомого сервісу обміну короткими відео, отримають можливість купувати товари безпосередньо через додаток.
Відзначається, що послуга стане можливою завдяки співпраці TikTok з канадською компанією Shopify.
За попередніми даними, власники бізнесів зможуть додавати функцію для здійснення покупок в своїх профілях TikTok. Функція буде безпосередньо прив'язана до їх онлайн-магазинів.
На даний момент сервіс знаходиться на стадії тестування і доступний торговцям тільки в США, Великобританії і незабаром - в Канаді.
Інструмент для здійснення покупок в найближчі місяці буде доступний ще в декількох регіонах, повідомляє minfin з посиланням на Інтерфакс-Україна. Крім того, Shopify вже уклала угоду з TikTok, в рамках якої продавці можуть створювати відеорекламу з можливістю безпосередньо перейти до покупки.
Відзначається, що компанія ByteDance, власник TikTok, зі штаб-квартирою в Пекіні, вже управляє торговим майданчиком на платформі Douyin. Це також додаток для обміну короткими відео для китайського ринку.
У США покупка товарів через соціальні мережі ще не так поширена, проте подібну функцію вже використовує соцмережа Instagram, що належить Pinterest та Facebook Inc.
Зокрема, поява подібної функції і ведення інструментів електронної комерції TikTok посилить конкуренцію між нею та Facebook.
Варто нагадати, що Facebook в минулому році представила інструменти для просування товарів і послуг в Instagram в ряді країн, а також цифровий канал продажів усередині соцмережі.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Revolut запускає сервіс управління заробітною платою.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».