За даними агентства онлайн-маркетингу Promodo, ринок електронної комерції у 2020 році зріс на 30%. На 2021 прогноз – зростання на 23%.
Для України традиційно драйверами є галузі електроніки, одягу, косметики, продуктів тваринного походження.
У загальному обігу українського ритейлу електронна комерція у 2020 році досягла 8,8%, на 2021 рік – прогноз 9,2%. Оборот, ймовірно, становитиме 4 млрд грн.
Як повідомляє Promodo, близько 82,6% займають маркетплейси – Rozetka, "Епіцентр", Prom, Bigl, Zakupka та Allo. Потім йдуть великі магазини, частка яких – 14,8%. Серед них Comfy, Citrus, Foxtrot, Eldorado, Moyo та ін. Найменшу частку займають мультикатегорійні магазини – всього 2,6%. Це магазини Elmir, Stylus та інші.
Згідно з дослідженнями, мобільний трафік суттєво посилює офлайн-торгівлю. Зокрема зростання споживання інтернету з телефону корелює зі зростанням живих магазинів на душу населення.
Так, у 2020 році в абсолютних грошах витрати одного українця в online ледь перевищують 100 доларів на рік. Тоді як у найближчих країнах Східної Європи відзначаються такі показники: Польща – 540 доларів, Чехія – 840 доларів. У Китаї ринок електронної комерції досяг частки всього роздрібного ринку країни на 44%.
Зазначається, що найбільший потенціал зростання в e-commerce в Україні має сегмент «Одяг та взуття». Водночас очікується зростання сегменту «Електроніка», як мінімум, ще вдвічі.
Зокрема динаміка ринку українського e-commerce значно зросла. Як зазначають у Promodo, порівняно зі США, Китаєм та країнами розвиненої Європи, Україна, як і раніше, є досить скромним гравцем у грошах та у проникненні e-commerce у життя українця. Споживання Youtube, ринок інфлюенсерів ростуть дуже швидко і потрібно йти в ногу з пошуком інсайдерів та трендів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що маркетплейс Rozetka має намір придбати банк.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».