Visa: споживачі йдуть з магазинів, де немає безконтактної оплати

  • Юлия
  • 20.08.2020 870

Згідно з дослідженнями платіжної системи Visa, кожен другий споживач більше не повертається в магазин, де немає безготівкового способу оплати.

Відзначається, що пандемія Covid-19 привела до того, що споживачі відмовилися від готівки і намагаються відвідувати ті магазини, де є можливість розплатитися кредиткою.

Так, опитування торговців і покупців в 8 країнах світу свідчить про різкий перехід до цифрової торгівлі. Майже половина споживачів заявили, що обходить стороною магазини, що пропонують тільки ті способи оплати, які вимагають контакту з касиром. Проти оплати готівкою висловилися 48% опитаних.

У дослідженні Visa Back to Business відзначається, що 49% споживачів віддають перевагу купівлі в Інтернеті, коли це можливо, 48% хочуть користуватися безконтактними платежами. У свою чергу, 46% опитаних відзначили, що хотіли б рідше використовувати готівку.

При цьому, практично дві третини відзначають, що переключилися б на нові магазини, якби ті пропонували тільки безконтактні способи оплати – про це повідомило 67% респондентів. В цей же час 46% вважають, що використання безготівкових розрахунків є однією з найбільш важливих заходів безпеки для роздрібних торговців.

Крім цього, 78% споживачів змінили свої платіжні звички, щоб зменшити контакти з продавцями. А 67% малих підприємств прийняли новий підхід до торгівлі і платежів з того часу, як почалася пандемія.

Також 28% опитаних торговців за цей час пробували таргетовану рекламу в соціальних мережах і 27% перейшли на продаж товарів або послуг в Інтернеті. Також 20% поділилися, що використовували в своєму бізнесі безконтактні платежі і 33% намагалися приймати менше готівки або взагалі перестали це робити.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що НБУ назвав нові вимоги до кредитних лімітів на картках українців.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».