У нашій минулій публікації ми розповіли про переваги та недоліки CMS Magento, а також розглянули різницю між Open Source та Commerce пакетами Magento. Сьогодні ми би хотіли краще познайомитися з одним з його головних конкурентів - плагіном WooCommerce від WP і, нарешті, визначитися, яка з двох систем управління контентом найкраще підходить для вашого онлайн-магазину.
WooCommerce - це безкоштовний плагін WordPress для електронної комерції з відкритим вихідним кодом, на основі якого вже працюють майже 30% всіх інтернет-магазинів.
За рахунок широкої популярності системи – понад 43 млн завантажень – WordPress вже зібрав величезне міжнародне співтовариство ентузіастів, які зайняті реалізацією нових ідей та поліпшенням плагіна Woocommerce.
Якщо порівнювати систему з Magento, WooCommerce в рази легше і простіше у використанні. Ця система орієнтована на використання торговцями всіх категорій, незалежно від розміру бізнесу. Проте, складно не погодитися, що йому не вистачає ряду можливостей, які надає Magento для великих гравців.
Отже, що ж саме пропонує Woo?
Digital-маркетинг
Оскільки плагін заснований на WordPress – функціональній CMS для ведення блогів – він чудово працює для маркетингових кампаній в електронній комерції. Крім того, плагін дозволяє використовувати шорткоди, які відкривають приголомшливі можливості для розробників WordPress. На сьогоднішній день дуже актуальна вставка в пости форм, кнопок, слайдерів. Якщо коротко, то шорткоди – це функції PHP, які можна задіяти всередині вмісту поста, використовуючи умовні позначення.
Важливо також відзначити, що в останньому релізі Woo доступний формат транзакційних листів, які інформують ваших клієнтів щодо статусу повернутих замовлень, інформації про повернення товару, а також дають можливість стимулювати повторні продажу. Завдяки такій кастомізації, транзакційні листи відкривають в 4-8 разів частіше, ніж інші типи електронних листів.
Розширення та теми
Маркетплейс Woocommerce сповнений доступних розширень для вашого магазину, як платних так і безкоштовних інструментів поліпшеного пошуку, управління доставкою, аналітикою і т.п.
Крім того, на веб-сайті плагіна є розділ, де ви можете завантажити тему Storefront та її похідні продукти. Storefront створюється та підтримується основними розробниками WooCommerce, тому можна бути впевненим, що інтеграція між WooCommerce, іншими розширеннями і темою Storefront буде повністю неконфліктною та безперешкодною. А це в свою чергу забезпечує безперебійну роботу веб-сайту, що критично важливо для торгового майданчика.
Необмежена кастомізація
Всі сторінки, блоки та елементи дизайну вашого сайту повністю кастомізовані. Можна налаштувати валюту, мову, окремі параметри та метрики відповідно до стилю ваших продажів. Крім того, щоб поліпшити купівельний досвід, торговці можуть додавати до своїх товарів необмежену кількість фотографій, атрибутів і тегів. А що стосується відгуків про продукти, то в плагіні Woo це теж передбачили: список фідбеків від реальних клієнтів доступний прямо на сторінці товару або послуги.
Аналітика
Ще однією великою перевагою Woo є широкі можливості з побудови звітів за допомогою аналітичних інструментів з безліччю фільтрів і категорій, які дають точне уявлення про ефективність роботи онлайн-магазину. Дашборди можуть складатися з чотирьох розділів, що дозволяють відслідковувати замовлення, активність клієнтів, контролювати запаси та управляти податками.
Переваги WooCommerce
Оптимальний користувацький досвід
WooCommerce був від початку побудований з урахуванням потреб кінцевого користувача. У документації Woo відмінно викладені інструкції від установки плагіна до інтеграції розширень.
Гнучкість платформи
Можливо, одним з сильних переваг платформи є її простота та гнучкість налаштування, також інтеграції. Опціонально цим WooCommerce дозволяє видозмінити дизайн сайту, додати різні функції в свій магазин, вставити з галереї зображення або відео елементи. Деякі з доповнення призначені для поліпшення продуктивності вашого сайту. Більш того, є можливість створити свою власну тему WooCommerce та оснастити її всім, що може знадобитися вашому інтернет-магазину.
SEO
Досить часто пошукова оптимізація грає вирішальну роль для будь-якого онлайн-бізнесу, зокрема, електронної комерції. Схожі CMS не завжди надають власникам онлайн-магазинів необхідні інструменти SEO, і їм доводиться наймати окремих фахівців, щоб підвищити рейтинг веб-сайту в пошуковій системі. У той же час, команда WooCommerce пропонує додаткові послуги SEO, засновані на поглибленому вивченні маркетингових потреб вашого бізнесу.
Однак в WooCommerce все ж є деякі обмеження, які варто брати до уваги. Вище ми обговорили переваги цієї надбудови, прийшов час детальніше розглянути її недоліки.
Безпека та підтримка
Що стосується безпеки, то працюючи з WooCommerce, ви можете в принципі не переживати, що контент з веб-сайту пропаде внаслідок оновлення системи. Але не варто нехтувати тим, що безкоштовна система управління контентом – це велика вразливість для вашого сайту. Тобто, як сам сайт, так і його вміст може зникнути через вірус або через будь-яку іншу шкідливу програму, якщо за CMS правильно не стежити. Але, так як ви, швидше за все, фахівець в бізнесі, а не програмуванні, то стежити за серверною частиною сайту або за хостингом ви, швидше за все, не будете. Тому, є сенс довірити цю справу окремому фахівцеві чи аутсорс-компанії.
Розробники Woo разом з ком’юніті WooExperts безперервно тестують та виправляють баги як загальної функціональності, так і безпеки. Але в разі виникнення будь-яких проблем з сайтом ви завжди можете розраховувати на чуйне співтовариство експертів WooExperts, які завжди в курсі останніх розробок і змін в продукті.
Питання вартості
Для старту магазину на WooCommerce, зовсім немає необхідності в покупці доповнень, буде цілком достатньо базових можливостей, які включають функції додавання кошика, оцінки та відгуків про товари, варіанти дизайну для продуктів, варіанти оплати, можливість авторизації для клієнтів, експорт даних тощо. Але як тільки ви вирішите розширити функціонал WooCommerce, наприклад, додати способи оплати, імпортувати дані про поточні замовлення або додати нове розширення, яке буде сумісне з Woo, доведеться витратитися на преміум-доповнення.
Ще один момент – оновлення
Іноді трапляється, що версія WooCommerce не завжди сумісна з останніми оновленнями браузерів. Безперечно, це може бути окремим джерелом проблем для нормальної роботи сайту.
Dev-навички
Складно не погодитися, що WooCommerce – відмінне рішення для основних завдань торговця в електронній комерції. Однак, ви навряд чи зможете обійтися без допомоги девелопера. Адже для оновлення вашого сайту, коректної інтеграції багатьох розширень або навіть додавання елементів за допомогою шорткодів, вам знадобиться програміст, знайомий з розробкою WordPress.
Magento 2 VS WooCommerce: подібності та відмінності
Вже досить багато було сказано про два конкуруючі налаштування для проектів електронної комерції – Magento та Woocommerce – і настав час підвести деякі підсумки. Нагадаємо, ми раніше вже робили огляд Magento в нашому блозі і більш детально з системою ви можете ознайомитися за посиланням.
І для тих, хто все-таки дочитав до цього моменту: нижче ми вирішили зібрати тезисно все, про що ми писали раніше та підсумувати всі характеристики, переваги та недоліки обох рішень в порівняльній таблиці:
Критерій | Magento | WooCommerce |
Загальний опис | Незалежна e-commerce CMS з відкритим вихідним кодом | Плагін CMS WordPress з величезним ком’юніті користувачів по всьому світу |
Вартість | Повністю безкоштовне Open Source рішення і преміум пакет за $ 1998. | Безкоштовний плагін на базі WP з платними розширеннями. |
функціональність | “Все в одному рішенні” з безліччю варіантів налаштування для малого та середнього бізнесу. | CMS надає користувачам базові функції для підтримки магазинів. Розширені опції доступні в доповненнях на маркетплейсе Woo. |
Веб-хостинг | Ви можете використовувати послуги хостингу окремих провайдерів, адаптованих до вимог Magento або використовувати преміум-функції комерційного пакету. | Необхідно самостійно займатися пошуком підходящої хостинг-платформи. |
Каталог продуктів | Система не обмежує кількість доданих товарів в каталог | Система не обмежує кількість доданих товарів в каталог |
Інтеграції | Безкоштовні та платні розширення доступні в Magento маркеті. | Система підтримує доповнення та розширення. Їх можна купити як на маркетплейсі Woo, так і на окремих веб сайтах. |
юзабіліті | Платформа орієнтується на користувачів з базовими навичками розробки. | Плагін просто використовувати користувачам, які вже знайомі з WP. |
Види бізнесу | Magento можуть використовувати всі типи торговців. Система пропонує різні рішення для всіх e-com потреб бізнесу: для міжнародної торгівлі, B2B і великих рітейлерів, які працюють як онлайн, так і офлайн. | Платформа ідеально підходить для малого та середнього бізнесу |
Спільнота | Величезне міжнародне співтовариство користувачів і розробників | Асоціація WP девелоперів і експертів-ентузіастів. |
Отже, WooCommerce або все таки Magento?
Ми сподіваємося, що наш невеликий огляд, заснований на порівнянні WordPress і Magento для електронної комерції, наблизить вас до розуміння того, що саме підходить для вас.
Знову ж таки, ми не наполягаємо на виборі саме цих CMS, а всього лише аналізуємо два відмінних рішення, кожне з яких здатне розкрити потенціал вашого магазину по-своєму.
Хоч Magento – чудовий варіант, де добре зарекомендували себе онлайн-магазини з величезною кількістю клієнтів, ви все одно не знайдете нічого кращого, ніж WooCommerce, якщо ви тільки запустили свій стартап з продажу товарів.
Правда, WooCommerce в рази дешевше. Проте, список доступних функцій сильно поступається тому, що пропонує Magento. Можливості як Magento, так і WooCommerce цілком зрозумілі з точки зору витрат і функцій, тому вибір платформи вже буде залежати тільки від вашого апетиту і, звичайно ж, бюджету.
Зайвий раз хочемо нагадати про те, що у цих двох майданчиків немає можливості за замовчуванням приймати платежі, втім як і у багатьох CMS. В офіційному магазині CMS доступні лише платіжні шлюзи, які працюють переважно в країнах Євросоюзу, такі як PayPal, Braintree і інші.
Тому, якщо ваш бізнес працює локально на ринку України і Ви шукаєте надійного партнера, який буде відповідальний за безпечну і швидку обробку платежів – ви завжди можете проконсультуватися з приводу платіжних модулів з менеджером PSP Platon. Щоб зв’язатися з нами, досить лише залишити заявку на сайті і ми самі вам передзвонимо.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».