Електронна комерція

Електронна комерція – сфера економіки, що включає всі торгові і фінансові транзакції, які здійснюються за допомогою комп’ютерних мереж, а також всі бізнес-процеси, що мають відношення до проведення даних транзакцій.

Все більше людей вважають за краще вести діяльність через Інтернет і не тільки професійну. Для особистих цілей завжди зручно, не витрачаючи час на дорогу і розмови по телефону, знайти необхідну інформацію.

Що таке електронна комерція? Простими словами – це ведення комерції в інтернеті. Раніше товари продавали в традиційних роздрібних магазинах, а зараз в мережі інтернет. Всі процеси з обміну товарів і послуг в мережі можна назвати електронною комерцією.

Електронна комерція в Інтернеті виявляється все більш затребуваною. За статистичними даними, більше 200 млн. людей здійснюють покупки через Інтернет-магазини регулярно.

Комерційна діяльність в Інтернеті включає і має на увазі роботу в рекламній сфері, поширення товарів і послуг в мережі.

Електронна комерція та інтернет магазин невіддільні одне від одного. Покупець знайомиться з технічними характеристиками, вартістю, зовнішнім виглядом товару. Якщо його все влаштовує, то відразу ж можна зробити замовлення і через деякий час воно буде вже доставлене за вказаною адресою. Розплатитися покупець зможе декількома способами. Для цього існують різні платіжні системи і різні методи прийому безготівкових платежів.

Платіжна система – це пов’язані воєдино правила, процедури і технічна інфраструктура, що дозволяють здійснити переказ коштів за товар або послугу від покупця продавцю. Платіжні системи в електронній комерції також бувають електронними. Вони забезпечують процес покупки товару/послуги в інтернеті за допомогою банківської картки.

Здійснити електронні платежі можна через банкомати, платіжні кіоски, POS-термінали як готівковим розрахунком, так і за допомогою банківських карток. Розробка сучасних стандартів і розвиток технологій систем безпеки електронних платежів призводить до того, що шахрайство з кредитними картками стає практично неможливим.

Ефективність електронної комерції вимірюється рядом показників. Однією з головних і найпоширенішою метрикою є конверсія. Збільшення показника конверсії – це постійна робота інтернет-торговця.

Дізнавшись, що таке платіжна система, її переваги і незручності, можна вибрати з усього різноманіття саме ту, яка стане найбільш оптимальною в користуванні.

Переваги PSP Platon полягають в індивідуальному підході до кожного клієнта, надійному захисті конфіденційної інформації, кваліфікованій службі підтримки, швидкій процедурі підключення.

Повернутися на початок

Подати заявку на підключення

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».