Обов’язково потрібно надати наступну інформацію:
Для успішного підключення сервісу PSP Platon до сайту компанії необхідно надати такі документи:
Крім того, в разі успішного підключення компанія повинна забезпечити на своєму сайті наявність такої інформації:
Повний супереч необхідних документів буде вказано в договорі про співпрацю. У разі виникнення додаткових питань ви завжди можете звернутися до менеджера компанії PSP Platon.
Оплата з використанням банківських карт
При оплаті товарів / послуг за допомогою платіжних карт Visa / MasterCard можуть виникати різні непорозуміння і проблеми. Ця інформація допоможе вам розібратися в їх причинах і дасть кілька корисних порад.
Формуючи замовлення на сайті інтернет-магазину, покупець в поле вибору способів оплати вибирає оплату банківською карткою. Інтернет-магазин переадресовує покупця на захищену форму оплати процесингового центру PSP Platon.
На захищеної формі оплати PSP Platon покупець вказує інформацію про свою банківську карту.
Як правило, такими реквізитами є номер карти, термін її дії та cvv2 / cvc2. При цьому для платіжних карт, підключених до сервісу 3D Secure, обов’язковим є отримання одноразового пароля в банку-емітенті, а не введення cvv2 / cvc2.
PSP Platon верифікує статус і параметри інтернет-магазину в системі, здійснює перевірку сформованого запиту на відповідність встановленим вимогам і системним обмеженням і передає сформований запит на авторизацію в банк-партнер (банк-еквайєр), який здійснює проведення авторизації по платежу.
Отримавши запит на авторизацію транзакції, банк-партнер направляє його до відповідної платіжну систему (Visa, MasterCard і т.д.). Платіжна система визначає банк-емітент, яким була випущена банківська карта покупця, після чого направляє запит на авторизацію в процесинговий центр банку-емітента.
Після підтвердження банком-емітентом авторизації платежу покупця Platon передає інтернет-магазину позитивний результат авторизації, а той, у свою чергу, повідомляє покупця про успішну оплату замовлення.
Підключення до сервісу PSP Platon дасть можливість інтернет-магазину приймати електронні платежі клієнтів, які перебувають в будь-якій країні світу.
Типи карт і їх особливості
Що робити, якщо оплата не проходить?
Visa Electron / Cirrus Maestro
Карти цього класу призначені тільки для електронного використання. Тобто для роботи карти необхідний контакт її магнітної смуги з банкоматом або терміналом. Ці карти популярні в якості «зарплатних», які видаються співробітникам підприємств, що уклали договір зарплатного обслуговування з певним банком. У такому випадку для користувача обслуговування карти зазвичай нічого не варто, карта надійно працює в банкоматах і торговельних точках з електронними терміналами оплати.
Visa Classic / MasterCard Standard
Дані платіжні картки можуть використовуватися для платежів з використанням магнітного шару або чіпа (для нових «чіпових» карток), а також тільки номера картки. Здійснюючи платіж, необхідно правильно вказувати не тільки номер карти і дані карти / власника, а й код CVV / CVC з трьох цифр. Код надруковано на вашій карті, але про те, де саме, краще запитати у служби підтримки банку. Платіж без вказівки коду CVV / CVC через Інтернет не пройде.
За замовчуванням, платіж карткою цього типу через Інтернет можливий, але багато банків закривають цю можливість, щоб уникнути шахрайства, так як платіж, здійснений через Інтернет із зазначенням коду CVV / CVC, оскаржити дуже складно. Дізнатися про те, чи є обмеження по оплаті в Інтернеті по вашій карті, а також уточнити можливість їх зняття, ви можете, звернувшись в клієнтську підтримку банку, що випустив вашу карту.
Карти Gold / Platinum
Робота цих карт в Інтернеті не відрізняється від роботи карт звичайного класу (Classic / Standard). Карти з розширеними можливостями зазвичай мають значний запас доступних засобів (кредитний ліміт), тому з міркувань безпеки ймовірність проходження платежу в Інтернеті на розсуд банку також може обмежуватися.
Карти Gold/Platinum
Робота цих карт в інтернеті не відрізняється від роботи карт звичайного класу (Classic / Standard). Карти з розширеними можливостями зазвичай мають значний запас доступних засобів (кредитний ліміт), тому з міркувань безпеки ймовірність проходження платежу в інтернеті на розсуд банку також може обмежуватися.
Visa e-Card / Virtual MasterCard
Щоб наростаючу кількість проблем з платежами через інтернет не відбилося на якості обслуговування клієнтів банків, були створені нові типи платіжних карт. Карти цього класу – e-Card / Virtual – не мають магнітної смуги і не можуть використовуватися в банкоматах.
Карти створені виключно для здійснення платежів через інтернет або по телефону, коли ви повідомляєте дані карти і номер CVV / CVC. Дана карта являє собою по суті лише шматок пластика з нанесеними номерами для зручності їх зберігання. Оплата через інтернет для цієї карти дозволена завжди, в цьому і полягає основне призначення карти.
Способи прийому платежів в інтернет-магазині
В Інтернеті існує три варіанти прийому платежів на сайтах, які продають товари або надають послуги:
Чому ж найбільш зручним вважається прийом платежів через платіжний сервіс? В першу чергу, тому що він виконує ряд важливих функцій: попередження і виявлення потенційно шахрайських транзакцій ще до приходу чарджбеков за цими транзакціями, відповідальність перед МПС за збереження даних і запобігання шахрайству. Оскільки головна мета інтернет-магазину – продаж товарів і послуг, то варіант використання платіжного сервісу для безготівкової оплати покупцями найбільш підходящий. Це дає можливість інтернет-продавцю сконцентруватися виключно на продажах, оскільки ризики і управління ними, пов’язані з онлайн-оплатою, бере на себе платіжний сервіс.
Оскарження шахрайських транзакцій
Випадки шахрайства розглядаються як банками, так і міжнародними платіжними системами. Кожен конкретний випадок вивчається окремо. В цілому, процес оскарження платежів складається з таких послідовних етапів:
Як запобігти випадкам шахрайства?
Корпоративна платіжна карта
Корпоративна карта – це спеціальний платіжний засіб, який дає змогу його держателю здійснювати операції за рахунком підприємства. Тримач корпоративної картки – фізична особа – працівник підприємства, уповноважений користуватися коштами з поточного рахунку цього підприємства.
Таким чином, компанія може надавати право здійснювати операції за рахунком і замовляти корпоративні платіжні картки своїм працівникам, які їздять у відрядження або здійснюють представницькі витрати від імені підприємства.
Основні операції використання корпоративних платіжних карт:
Основним призначенням таких платіжних карт є ділові поїздки, відрядження, витрати представницького характеру.
Переваги використання корпоративних карт:
Корпоративну карту зручно використовувати для здійснення звичайних господарських витрат, оплати оптових покупок і навіть оплати замовлень товарів і послуг через Інтернет. Хоча, безумовно, кількість послуг, які можна оплатити пластиковою карткою в Україні, досить обмежена в силу нерозвиненої інфраструктури (відсутність в магазинах і на складах платіжних терміналів). Також корпоративна карта дозволяє знімати гроші в будь-якому банкоматі без відвідування банку і без втрати часу на виписку чека.
Якщо процеси на підприємстві повністю автоматизовані (встановлено спеціальне програмне забезпечення і існує система контролю внутрішньої звітності), то контроль використання грошових коштів буде відбуватися автоматично, так як звіти відразу потрапляють в систему, що призводить до великої економії часу і людського ресурсу.
Корпоративні картки дають можливість фінансовому директору або бухгалтеру компанії контролювати використання коштів на картці. Крім того, по кожній карті може бути встановлений ліміт використання, відповідний посаді і обов’язків співробітника. В екстрених випадках ліміт по карті може бути зменшений за рішенням фінансового директора, або ж карта взагалі може бути заблокована.
Співробітник, який користується корпоративної банківською картою і здійснює по ній певні операції, повинен надати в бухгалтерію організації документи, що підтверджують його витрати (квитанції, накладні, рахунки, квітки, квитки, чеки та ін.). До них необхідно додати оригінали сліпів, а також квитанції електронних терміналів і банкоматів.
Особливості податкового обліку
Згідно з пп. 11.2.2 Закону про податок на прибуток, для підприємства, котре купує товари (роботи, послуги) з використанням кредитних, дебетових карток або комерційних чеків, датою збільшення валових витрат вважається дата оформлення відповідного рахунку (товарного чека).
З іншого боку, в ситуації, що розглядається говорити про право підприємства на валові витрати можна виключно після надання працівником звіту і затвердження його керівником. Адже однією з умов віднесення підзвітних витрат на валові витрати є наявність відповідних підтверджуючих документів. А вони можуть з’явитися тільки після завершення операції (при наданні підзвітною особою звіту разом із зазначеними документами). До моменту отримання звіту і документів, що підтверджують факт придбання товарів (робіт, послуг), не можна стверджувати, що підприємство понесло будь-які витрати, тому підстави для збільшення валових витрат відсутні. Цієї позиції дотримуватимуться ті, хто не шукає конфліктів з перевіряючими.
За правилом, встановленим п.п. 7.5.1 Закону про ПДВ, датою виникнення права на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:
При придбанні підзвітною особою товарів (послуг) датою виникнення у підприємства права на податковий кредит буде дата отримання податкової накладної, виписаної на адресу підприємства-покупця, або іншого, що її заміняє, але не раніше дати затвердження звіту.
В цілому, корпоративні карти – це зручний бізнес-інструмент, який полегшує роботу бухгалтерії і економить час на здійсненні фінансових операцій компанії.
Керівництво з виставлення рахунків
Виставлення рахунку – це створення в особистому кабінеті PSP Platon співробітником інтернет-ресурсу рахунку на оплату замовлення. Рахунок містить дані про покупця, замовленні (найменування товару / послуги, вартість, кількість) і іншу необхідну інформацію.
Це унікальна функція для інтернет-підприємців, які здійснюють продажі в Мережі і вважають за краще використовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта. За допомогою цієї функції ви зможете пропонувати своїм клієнтам більш гнучку цінову політику, надавати знижки, отримувати передоплату за послуги і товари.
Послуга «Виставлення рахунку» зручна у випадках, коли клієнт звертається в інтернет-магазин (онлайн-сервіс) в телефонному режимі, через онлайн-чат або по skype для уточнення інформації про товар / послугу або здійснення замовлення. Уточнивши зручний спосіб отримання рахунку, менеджер магазину формує його і направляє покупцеві. Якщо рахунок надіслано покупцю на електронну адресу, то досить зайти в свою поштову скриньку, в отриманому рахунку натиснути кнопку «Оплатити» і перейти на захищену сторінку введення реквізитів банківської картки для оплати замовлення.
Етапи створення рахунків в особистому кабінеті PSP Platon
Вхід в особистий кабінет
Для створення рахунку менеджеру необхідно увійти в особистий кабінет системи PSP Platon
Логін і пароль для входу в особистий кабінет надаються за підсумками підписання договору про співпрацю.
Формування рахунку
Для формування рахунку в особистому кабінеті, у правому верхньому кутку, в меню «Додатково», потрібно вибрати «Надіслати рахунок/посилання».
Створення рахунку
Натиснувши в меню на опцію «Відправити рахунок / посилання» у співробітника інтернет-ресурсу з’явиться можливість створити рахунок. На даній сторінці вводяться реквізити замовлення: найменування продукту, одиниці виміру, ціна, кількість, сума, знижка (якщо така надається), ПІБ відправника, ПІБ одержувача, супровідний текст.
Попередній перегляд
Створивши рахунок (або посилання), перед його відправкою можна зробити попередній перегляд, щоб знати, як він буде виглядати безпосередньо в поштовому клієнті покупця товару / послуги.
Відправити/Зберегти рахунок
Після попереднього перегляду рахунку менеджер інтернет-магазину може зберегти його, натиснувши на кнопку «Зберегти рахунок», або ж відразу відправити, натиснувши кнопку «Відправити рахунок».
Посилання для оплати рахунку
Натиснувши «Надіслати рахунок», співробітник перейде на сторінку, де буде знаходитися рахунок. Тут же буде посилання, яку співробітник також може направити покупцеві по альтернативних каналах зв’язку (онлайн-чат або Skype). Покупець зможе оплатити товар / послугу як за рахунком, так і по сформованій посиланням. Для гарантованого отримання покупцем рахунку рекомендується відправляти йому і рахунок, і посилання на оплату.
Оплата на платіжній сторінці
В отриманому рахунку або перейшовши за посиланням покупець побачить кнопку «Оплатити», при натисканні на яку запит буде переадресовано на захищену платіжну сторінку PSP Platon. На платіжної сторінці покупцеві для оплати замовлення необхідно ввести дані своєї банківської картки: номер, термін дії, СVV-код.
Підсумок
У облікового запису особистого кабінету менеджер побачить статус платежу відразу після оплати замовлення покупцем. Грошові кошти на розрахунковий рахунок інтернет-магазину надходять згідно з договором, протягом 3-х банківських днів.
Повернутися в початокНа нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».