Кліринг – спосіб здійснення безготівкових взаєморозрахунків в ecommerce між компаніями, банками, підприємствами по зустрічним зобов’язанням.
Взаєморозрахунки можуть проводитися за надані послуги, цінні папери, поставку товарів відповідно до умов балансу платежів на основі взаємних зобов’язань і вимог.
Наприклад, компанія А поставляє компанії Б комп’ютерне обладнання на суму «n», в той час як друга компанія здійснює послугу з обслуговування сайту компанії А, загальною сумою «n» гривень. Таким чином, фактичні розрахунки стають зайвими, тому за допомогою клірингу здійснюється взаємозалік.
Дані операції здійснюються через клірингові центри – спеціалізовані організації. Види клірингу: товарний, міжбанківський, валютний, багатосторонній.
Повернутися в початокНа нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».