Біометрія врятує гаманці: 12% українців ставлять на все однаковий пароль

  • Юлия
  • 08.05.2020 77

Дослідження показують, що далеко не всі використовують для кожного акаунту унікальні паролі.

Саме тому все більшої популярності набувають біометричні способи ідентифікації - з огляду на зручність і високу захищеність.

Згідно з опитуваннями українців, близько 71% респондентів вважають, що цей спосіб простіше, ніж введення пароля, а 67% - що біометрія працює швидше. Аналогічні результати дали дослідження Visa в США – дві третини опитаних зізналися, що вважають біометрію простіше і швидше за паролі.

При цьому, лише 34% респондентів повідомили, що використовують унікальний пароль для кожного облікового запису, повідомляється в дослідженнях Fabrizio Ward, проведених для Visa. Опитування також показало, що 54% ​​має кілька різних паролів на різні облікові записи, але вони не унікальні. І кожен восьмий українець (а це близько 12%) використовує однаковий пароль для входу в усі свої акаунти.

В цілому, опитування українців показало, що користувачі електронних гаманців вважають найбільш надійними такі способи ідентифікації: 89% – відбиток пальця; 87% – сканування сітківки; 83% – одноразовий пароль; 78% – сканування малюнка вен; 73% – сканування лиця.

Старший віце-президент Visa в країнах СНД і Південно-Східної Європи Віра Платонова відзначила, що компанія Visa прогнозує, що платіжна індустрія може відмовитися від паролів в найближчі 5 років. Це дасть можливість перейти до біометрії або технології доступу з використанням фізичних атрибутів – розпізнавання лиця, вен, відбитки пальців тощо.

«Біометрична ідентифікація стає все більш популярною серед українців, тому ми переконані, що найближчим часом вона буде високо затребуваною у споживачів», – прокоментувала дослідження Віра Платонова.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що шахрайські транзакції з відсутністю карток набирають обертів.

Комментариев

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».