Відповідно до звітів Ради бізнес-омбудсмена, в першому кварталі 2020 року український бізнес набагато частіше скаржився на держоргани, ніж раніше.
Нагадаємо, Рада бізнес-омбудсмена є незалежним, постійно діючим консультативно-дорадчим органом Кабміну. Він представляє та захищає інтереси бізнесу України в держорганах.
Отже, на що ж найчастіше скаржилися українські підприємства в період карантину?
Незважаючи на згортання ділової активності в зв’язку з карантинними заходами, прийнятими в березні, кількість скарг від бізнесу істотно зросла. Так, Business Ombudsman Council отримала 462 звернення про порушення держорганів. Згідно зі звітом, це на 12% більше попереднього кварталу. За підсумками звернень закриті 295 справ, на 18% більше попереднього кварталу.
Здебільшого, підприємці зверталися з новими проблемами, які стосувалися впливу карантину на бізнес безпосередньо. А саме, відмова в реєстрації платника податків, необґрунтоване розпорядження про закриття магазинів, заборона на реекспорт медичної продукції, безпідставний заборона на проведення навчання онлайн.
У першому кварталі 2020 року рада бізнес-омбудсмена допомогла бізнесу повернути і заощадити 231 млн. гривень. «Крім цього, ми припинили десятки випадків порушень держслужбовців, допомогли виконати рішення судів, закрити безпідставні кримінальні справи, отримати дозволи та ліцензії. Серед тих, хто звернувся, 99% залишилися задоволені співпрацею з нами», – зазначив бізнес-омбудсмен Марчін Свенчицький.
За даними звіту, 84% всіх звернень за перший квартал стосувалися податкових питань (58%), дії правоохоронних органів (11%), дії держрегуляторів (4%).
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що український хакер зламував акаунти клієнтів іноземних банків.
На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».