Що українці купують в Інтернеті під час війни?

  • Юлия
  • 02.06.2022 115

Українці повертаються до звичного життя і дедалі частіше здійснюють онлайн-покупки на онлайн-маркетплейсах.

Понад 3 місяці минуло з моменту повномасштабного вторгнення Росії в Україну, з того моменту багато магазинів відновили свою роботу.

За даними українського маркетплейсу Prom.ua, всі 3 місяці війни безперебійно користується популярністю військова амуніція, туристичне приладдя, ножі, ліхтарики, каремати, спальні мішки тощо.

Також у ТОП товарів у перший місяць війни потрапили зоотовари, взуття, одяг та косметика. Зростання попиту було пов'язане з тим, що багато українців змушені були залишити свої будинки, а часу на збирання речей чи планування майже не було.

Як показує статистика, українці можуть відмовляти у чомусь собі, проте не своїм чотирилапим друзям. Оскільки спочатку з кормом для тварин у деяких регіонах були складності, то українці активно замовляли його в інтернеті.

Найактивніше на початку війни українці замовляли білизну, недороге сезонне взуття, зокрема кросівки та кеди. Люди залишали дома, не маючи уявлення, коли зможуть повернутися. Крім того, на початку війни здавалося, що все незабаром закінчиться, тому з собою брали мінімум речей, пише Minfin з посиланням на Prom.

Під час війни українці також купують побутову та комп’ютерну техніку. Зокрема, внутрішньо переміщеним особам хотілося облаштувати у нових будинках якийсь мінімальний рівень комфорту, тож українці купували ручні блендери, недорогі кавоварки, капучинатори, а також перехідники, зарядки тощо.

З огляду на те, що більшість переселенців під час війни залишили свої будинки в зимових речах, з потеплінням необхідність у «легших» речах зросла. Таким чином, у другий та третій місяці війни українці активно купували весняний одяг та взуття.

Також користувачі онлайн магазинів досить активно замовляли доглядову косметику. Тим не менш, якщо на початку війни купувалося тільки найнеобхідніше (гелі для душу, шампуні, мило), то зараз все більше замовляють засоби догляду за обличчям і тілом.

Навесні також зріс сезонний попит на товари для саду та городу. Українці активно замовляли насіння, ґрунт, добрива та інше.

Крім того, підвищеним попитом користувався столовий посуд. Далеко не завжди в орендованих квартирах все необхідне, а людям хочеться почуватися комфортніше і якось «обживати» тимчасові будинки.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що українці масово реєстрували бізнес у травні.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».