Digital-революція: Google змінює правила для рекламодавців слідком за Apple

  • Юлия
  • 21.02.2022 134

Як пише видання The Page, компанія Google обмежує можливість рекламодавцям збирати інформацію про користувачів у системі Android.

Раніше подібну практику вже застосували і в компанії Apple.
Згідно з прогнозами аналітиків, це може призвести до катастрофічних наслідків для компаній, які побудували свій бізнес на рекламі. Зокрема, серед них такі гіганти, як Facebook та Twitter.

Так, на даний момент кожному пристрою на Android надається унікальний рекламний ідентифікатор, який розробники можуть використовувати для таргетування.

Проте, після набуття чинності анонсованих змін цей ідентифікатор буде замінено на альтернативні механізми таргетування. Таким чином, за словами Google, ці механізми будуть більш «сприятливими для конфіденційності користувачів».

Зазначається, що Google задався метою суттєво скоротити передачу даних користувачів третім компаніям. Зокрема, в компанії розраховують, що нововведення дозволять суттєво обмежити витік даних через рекламні платформи.

Від реалізації запланованих техногігантом змін, на думку експертів, найбільше постраждають Meta (Facebook), Twitter та інші компанії, які побудували свій бізнес на рекламі. Зокрема, після анонсу нововведень акції Meta та Twitter одразу впали більш ніж на 2%, Snap – на 3,4%.

До речі, нові правила конфіденційності від Apple з’явилися у квітневому оновленні iOS 14.5. Даним кроком компанія змусила розробників запитувати дозвіл користувачів на збирання даних.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про фінмоніторинг у 2021 році: скільки виявлено підозрілих операцій?

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».