Експерти: Apple Pay і Google Pay на сайті підвищують ймовірність покупки на 52%

  • Юлия
  • 22.06.2020 275

Фахівці відзначають, що покупці на сайті на 52% частіше купують товар або послугу, якщо на сайті є такі методи оплати як Google Pay і Apple Pay.

Наявність на сайті зручних і поширених платіжних сервісів сприяє збільшенню оплат.

Відзначається, що головні інструменти впливу на конверсію – мобільні платежі Google Pay, Apple Pay, а також QR-коди, боти в месенджерах, термінали і криптовалюта, відзначили експерти на онлайн-вебінарі FinUpdate «Нові технології і клієнтський сервіс».

Так, за підрахунками фахівців, наявність на сайті мобільних платежів збільшує конверсію на 52% за рахунок зниження кількості «покинутих кошиків», не оплачених в результаті того, що покупцеві на даний момент незручно вводити вручну дані своєї картки. Google Pay і Apple Pay дозволяють легко і швидко підтвердити оплату, незалежно від того, де покупець знаходиться – в транспорті, на роботі чи вдома.

Крім того, досить недооціненою в Україні є оплата по QR-коду. В Азії це один з найпоширеніших способів оплати через велику кількість переваг: практично немає обмежень на його використання, даний спосіб легко впроваджується на сайт, пише minfin.

Також фахівці акцентували увагу на перевагах інтернет-еквайрингу як такого для онлайн-бізнесу. По-перше, платіжні провайдери дають можливість підключити відразу декілька методів оплати на сайті, що безумовно позитивно позначається на конверсії. По-друге – більш високий рівень підтримки і захисту споживача і торговця.

Підписатися на розсилку

Крім того, серед переваг, що безпосередньо впливають на платіжну конверсію – забезпечення високої платіжної-пропускної здатності, завдяки чому платежі не «зависають» і оперативно надходять на рахунок торговця.

Нагадаємо, раніше ми писали про еквайринг-рішеннях для бізнесу: як підібрати платіжні інструменти на сайті.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».