Експерти: замовлення продуктів онлайн стане звичкою

  • Юлия
  • 02.03.2021 76

За прогнозами фахівців, тільки в США доходи e-grocery в 2021 році можуть перевищити 100 млрд USD.

Про це повідомляється в звіті дослідницької компанії eMarketer. За даними видання, замовляти продукти в онлайні стане звичкою багатьох людей.

Згідно зі звітом, в 2021 році онлайн-продажі продуктів тільки в США можуть перевищити 100 млрд USD, в той же час до 2024 року вже очікується 187,7 млрд USD.

Пандемія підштовхнула споживачів до пошуку безпечного і зручного способу покупок товарів першої необхідності. І у багатьох ритейлерів цілком непогано вийшло адаптуватися під їх запити.

Відзначається, що з ростом числа компаній, що пропонують самовивезення товарів і доставку, споживачі більше зацікавлені в замовленнях в онлайні, пише retailers з посиланням на звіт.

У дослідженні повідомляється, що в США в минулому році кількість покупців продуктів в мережі зросла на 42,6% – до 131,6 мільйонів людей. Маються на увазі покупці, які здійснювали хоча б одну покупку протягом року.

Компанія eMarketer прогнозує, що до 2022 року більше половини населення США буде замовляти доставку продуктів в онлайні. При цьому, аналітики відзначають, що після закінчення пандемії, зростання сегмента e-grocery буде багато в чому залежати не стільки від нових покупців, скільки від частоти покупок.

Очікується, що зростання онлайн-продажів продуктів харчування також буде обумовлене збільшенням витрат на покупця. Зокрема, eMarketer зазначає, що в 2020 році одна людина в середньому могла витратити близько 728 USD. У той час як в 2021 ця цифра вже може вирости до 818 USD. До 2023 року ця цифра, за прогнозами фахівців, перевищить 1000 USD.

Також в 2023 році частка продажів продуктів в онлайні може скласти близько 11,2% від загального обсягу продажів продуктів в США.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що бізнес в Україні розширює способи оплати: вже можна купити піцу за біткоїни.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».