Google розширить можливості цифрових магазинів

  • Юлия
  • 01.06.2021 199

Компанія Google оголосила про розширення можливостей для цифрових магазинів в питаннях продажу товарів через свої сервіси.

Повідомляється, що тепер компанії матимуть можливість продавати товари онлайн безпосередньо через пошуковик, YouTube і мапи.

Зокрема, розробники Google розширюють співробітництво з платформами електронної комерції. Таким чином, як можна більше магазинів отримає доступ до сервісів.

Так, минулого тижня Техногігант Google оголосив про співпрацю з Shopify. Крім цього, компанія розширює своє партнерство з такими сервісами, як Square, WooCommerce і Shop Pay.

За даними Google, нові інструменти дозволять компаніям продавати товари прямо з Google Maps. Крім того, доступність і рейтинги торговців будуть розміщені у вкладці «Покупки».

Крім цього, IT-гігант додасть нові можливості на сторінку пошуку зображень, яка раніше історично була позбавлена ​​електронної комерції. На даний момент розробники вже тестують сервіс по додаванню нових функцій покупки в YouTube, пише 3dnews.

Імовірно, таким чином Google бореться з домінуванням в сфері онлайн-торгівлі Amazon.

За даними виконавчого директора аналітичної фірми електронної комерції Profitero Брайана Вінера в коментарі Bloomberg, якщо Amazon стане базовим магазином для електронної комерції, Google програє. На його думку, компанія має перевагу. Зокрема, Google може допомогти своїм поточним корпоративним клієнтам, які вже платять за просування, знайти своїх покупців.

Крім цього, експерти відзначають, що реклама в пошуковику і як раніше залишається одним з найбільш затребуваних сервісів. Зокрема, директор по маркетингу Xena Workwear зазначив, що Google витрачає близько $10 тисяч в тиждень на рекламу в сервісах компанії і отримує в 2-3 рази більше прибутку.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що небанківський фінсектор залишається високоприбутковим.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».