Хостинг-провайдер для онлайн-магазину: особливості вибору

  • Юлия
  • 23.04.2020 361

Одним з найбільш важливих елементів для підтримки темпів зростання і розвитку вашого онлайн-бізнесу є хороший сервіс веб-хостингу.

Перед тим як відповісти на питання, який з них найкраще підходить для конкретного інтернет-магазину, давайте з'ясуємо деякі базові поняття. Що в подальшому допоможе вам краще визначити ваші бізнес-потреби.

Що таке веб-хостинг?

Веб-хостинг – це комбінація кількох сервісів, які дають можливість опублікувати сайт в Інтернеті і підтримувати його працездатність. Інакше кажучи, це оренда місця для зберігання файлів і даних вашого сайту на окремих серверах, аналогічно оренді приміщення для оффлайн-магазину. Тільки в цьому випадку замість оплати за квадратні метри ви оплачуєте мегабайти, а замість доступних комунікацій – серверні потужності.  

Веб-хостинг працює досить просто: хостинг компанії надає серверні потужності, на яких розміщується ваш сайт. Вони зберігають всі ваші файли і дані, які відображаються на веб-сторінці. Коли користувач потрапляє на ваш сайт, він фактично підключається до цих серверів, що дозволяє відображати контент на пристрої користувача.

Можливо, важливість хостингу для починаючого підприємця, який вперше має справу з онлайн-магазином, буде не очевидною. Але на ділі, від якості виділених потужностей буде залежати стабільність роботи комерційного сайту і стійкість до навантажень при істотному зростанні трафіку.

Це важливо, тому що якщо почати співпрацю з ненадійним провайдером, який не може забезпечити безперебійну роботу сайту, і з якихось причин простій вашого веб-сайту буде дорівнювати кільком дням, то сайт може дуже швидко втратити позиції в пошуковій системі, або у виключних випадках навіть втратити індексацію. 

Это важно, так как если столкнуться с ненадежным провайдером, который не сможет обеспечить бесперебойную работу сайта, и по каким-то причинам простой вашей площадки будет равен нескольким дням, то ваш сайт может сильно потерять позиции в поисковой выдаче, а в исключительных ситуациях просто выпасть из индекса. 

На що звернути увагу при виборі провайдера веб-хостингу?

Навіть з огляду на те, що на старті ваш інтернет-магазин досить невеликий, правильний вибір провайдера в перспективі зможе забезпечити всіма необхідними ресурсами для його підтримки.

Зрозуміло, що характеристики більшості послуг хостингу досить узагальнені, і по суті не сильно відрізняються від вибору хостингу для звичайного веб сайту і для онлайн-магазину. Але завдання при цьому в рази ускладнюється наявністю на ринку сотень пропозицій від різних хостинг-сервісів. Проте, не зайвим буде визначити ряд критеріїв, на які варто звернути увагу при виборі.

Швидкість

Швидкість – це один з аспектів, до якого варто поставитися дуже серйозно, бо якщо хост повільно завантажує вашу сторінку, ви ризикуєте втратити частину користувачів, які покинуть сайт. Що згодом сильно вплине на ранжування веб сайту в пошукових системах.

Зрозуміло, що тут важливо знайти баланс між ціною і якістю хоста. Так як провайдер, вартість послуг якого буде відрізнятися в кілька доларів, може розмістити веб сайт на обладнанні з великим об’ємом оперативної пам’яті і SSD-дисках, які мають високу швидкість читання при меншому обсязі споживаної енергії. А це, в свою чергу, забезпечить високу швидкість і стабільність роботи веб-сайту при високих навантаженнях.

Місце розташування

Провайдери пропонують свої послуги веб-хостингу як на регіональному, так і на міжнародному рівні. Якщо розглядати другий варіант, то слід переконатися, чи є у провайдера сервери, які розташовані ближче до вашого регіону або в районі, де знаходиться велика частка ваших цільових відвідувачів.

Безкоштовний або платний хостинг

Відразу хочемо відзначити, що не дуже доцільно розглядати безкоштовний варіант хоста для інтернет магазину. Логічно, що найдорожчий сервіс не завжди кращий, як і навпаки. Але в разі комерційного проекту відсутність гарантій стабільності роботи сайту та збереження даних на безкоштовному хості може спричинити за собою ще більші витрати. Сюди ж входять низька швидкість завантаження сторінок і величезна кількість реклами, яку неможливо вимкнути.

Надійність

Після створення свого веб-сайту вам важливо щоб він був доступний 100% часу, але жоден веб-хостинг не може забезпечити такий рівень безвідмовної роботи (uptime). Тому більшість провайдерів зобов’язуються підтримувати цей показник на рівні 99,9%. Якщо ж ви готові витратити трохи більше на додаткову гарантію uptime, то можна домовитися про показник 99,99%, що дорівнює 1 годині простою в місяць.

Зрозуміло, що додаткові послуги, що виходять за рамки базової угоди, будуть збільшувати загальну вартість послуг. Тому підприємствам, яким потрібні розширені функції, варто подбати про оформлення угоди про рівень обслуговування ( SLA) .

Техпідтримка клієнтів

Провайдер повинен забезпечити клієнтську підтримку 24 години на добу, 7 днів на тиждень. В цілому, адекватність і оперативність технічної підтримки провайдера дуже легко перевірити – досить просто подзвонити за номером телефону і написати в чат ваші запитання. Заодно можна оцінити швидкість реакції і якість отриманих відповідей.

RAM і місце на диску

Від цього фактора залежить, який трафік може витримати ваш сайт при одночасному перегляді сторінок вашого сайту великою кількістю користувачів.

Цей пункт варто розглядати в зв’язці з open source CMS, які мають величезну кількість контенту і за замовчуванням вимагають великих ресурсів для підтримки файлів. До речі, Magento – навіть на звичайних серверах не може нормально функціонувати: система відразу вимагає багато оперативної пам’яті і ресурсів для СУБД. Мінімально необхідний обсяг оперативної пам’яті для сайту на CMS – від 64 Мб, але оптимально варто розглядати пропозиції від 128 Мб.

Резервне копіювання

Тут мається на увазі збереження і можливість відновлення файлів вашого сайту в разі технічних неполадок. Важливо, щоб бекап даних відбувався автоматично на щоденній основі, що застрахує інтернет магазин від втрати важливої ​​комерційної інформації.

Типи хостингу

Відповідь на питання, який тип хостингу вам підійде, буде залежати від доступних ресурсів, типу вашого бізнесу і від цілей сайту. Метрик і характеристик дійсно багато, але найбільш зрозумілою, як нам здається, буде саме показник відвідуваності в день. На нього і будемо орієнтуватися. Давайте детальніше розглянемо деякі типи хостингу:

Віртуальний хостинг . Цей тип хостингу є одним з найпоширеніших на ринку, в першу чергу через низьку вартість. Такий варіант варто розглянути проектам з низькою відвідуваністю від 1000-1500 на добу з перспективою переходу на більш потужні сервера після значного зростання трафіку.

Однак варто звернути увагу, що крім вашого проекту, окреме місце на фізичному сервері отримують також і інші сайти. А це, в свою чергу, може вплинути на швидкість роботи веб-ресурсу і накладає деякі обмеження з точки зору навантаження на сервер і доступного місця на диску.

Віртуальний виділений сервер (VPS) . Цей вид послуг ідеально підходить для великих онлайн-підприємств з трафіком від 5000 до 15 000 відвідувачів в день. З виділеним пакетом хостингу у вас буде хост-сервер, який також доведеться ділити з “сусідніми” проектами. Але в цьому випадку їх буде не сотні, а всього лише 3-4. Як правило, вартість такого пакета починається від $ 10 до $ 40 в місяць. Наприклад, компанія HostPro пропонує таку послугу всього за 270 грн в місяць.

Вам будуть доступні фіксовані ресурси, які в рази перевищують аналогічні параметри на віртуальному хостингу (RAM, місце на диску, процесор), ресурси яких можна збільшувати. Щоденні бекапи при цьому входять у вартість пакету. До того ж, потужностей віртуального виділеного сервера і місця на диску вистачить, щоб управляти каталогом в тисячі товарів. Крім того, буде можливість цілодобово звертатися в службу підтримки, яка забезпечує сервер базовими налаштуваннями.

Хмарний хостинг. Цей вид хостингу має високу масштабованість і ємність ресурсів, які в рази перевищують фізичні сервера віртуального хостингу, у яких до того ж, є явний ліміт по продуктивності. Якщо ж ми говорили про показник uptime для VPS і 1 годину простою в місяць, то для хмарного хостингу таких обмежень немає – в хмарі один сервер замінюється іншим при технічних поломках. При збереженні роботи самої хмари і інших резервних копій вашого сайту зі балансуванням загального навантаження між машинами.

Такий варіант послуг підходить дійсно великим гравцям, трафік на сайтах яких становить десятки тисяч відвідувачів в день і щодня продовжує зростати. Якщо дивитися з точки зору вартості – в цьому випадку хмарний хостинг можуть дозволити собі тільки великі інтернет-магазини. Часто такі послуги не гнучкі, резервне копіювання не пропонується безкоштовно, а вартість додаткових ресурсів пам’яті і місця на диску часто сильно вище.

Підписатися на розсилку

Ми сподіваємося, ця стаття допомогла трохи краще розібратися з особливостями послуг веб-хостингу для вашого інтернет-магазину. Вибір оптимального провайдера в перспективі зможе гарантувати швидкість і стабільність вашого веб-ресурсу, і, як ми бачимо, не за всі гроші світу. Якщо у вас ще залишилися питання або ви б хотіли з’ясувати деякі моменти з точки зору підключення платежів до вашого хостинг-провайдеру – напишіть нам на пошту або залишайте свої коментарі. І наш менеджер обов’язково з вами зв’яжеться!

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».