Дослідження Mastercard: 90% споживачів надають перевагу цифровим оплатам

  • Юлия
  • 12.05.2021 178

В ході проведеного Mastercard опитування, більше 93% споживачів платіжних сервісів в наступному році будуть здійснювати оплату цифровими платежами.

За даними міжнародної платіжної системи, в опитуванні брали участь 15 500 клієнтів Mastercard в 18 країнах світу.

Дослідження показало, що практично третина опитаних мають намір серйозно розглянути можливість переходу на використання доступних цифрових способів оплати.

Зокрема, респонденти схиляються до використання безконтактних платежів, до платежів з використанням біометричних даних або QR-коду, а також до транзакцій з криптовалютою.

Відзначається, що індекс нових платежів карткової мережі визначає безконтактні технології як «цифровий каталізатор» для дослідження нових способів оплати під час пандемії сovid-19, пише minfin з посиланням на nfcw.com.

Крім того, дослідження показує, що «безконтактні транзакції виросли як мінімум на 50% більше ніж на 100 ринках».

За даними Mastercard, загальне збільшення числа транзакцій, які відбулися за допомогою безконтактних сервісів оплати, зросли на 1 млрд перший квартал 2021 року в порівнянні з тим же періодом 2020 року.

Також в ході дослідження 63% опитаних відзначили, що за останній час як мінімум один раз використовували новий для себе спосіб оплати. Ще 71% мають намір в майбутньому рідше користуватися готівкою. З тим, що біометрична система оплати безпечна, згодні 53% опитаних. При цьому 60% заявили, що між PIN-кодом і біометрією, швидше за все, виберуть останню.

В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні більшість респондентів вважає, що QR-коди зручніше, ніж готівка для особистих платежів – про це повідомили 71%.

У Латинській Америці і Карибському басейні 66% респондентів і 63% опитаних на Близькому Сході і в Африці планують використовувати платіжні технології в 2022 році. Ще 40% зазначили, що хочуть використовувати в наступному році криптовалюту.

У свою чергу, 8 з 10 опитаних відзначили, що вважають за краще робити покупки в магазинах, які мають як приватне, так і онлайн-присутність – про це повідомили 79%. Ще 68% зазначили, що купують товари в магазинах, що пропонують нові методи оплати, з набагато більшим інтересом.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Twitter планує тестувати функцію донатів.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».