Дослідження: соціальна комерція зростатиме в 3 рази швидше, ніж e-commerce

  • Юлия
  • 20.01.2022 135

Згідно з дослідженнями компанії Accenture, зростання соціальної комерції залежатиме від споживачів покоління Z та міленіалів.

За припущеннями дослідників, глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме в 3 рази швидше за традиційну електронну комерцію, починаючи з 492 млрд доларів у 2021 році до 1,2 трлн доларів до 2025 року.

Зростання соціальної комерції буде обумовлене споживачами покоління Z і міленіалами, на частку яких припаде 62% глобальних витрат на соціальну комерцію до 2025 року, пише RAU з посиланням на новий звіт Accenture під назвою «Чому шопінг готовий до соціальної революції».

Експерти з’ясували, що майже дві третини, а точніше 64% користувачів соціальних мереж заявили, що здійснили покупку в соціальних мережах за останній рік – це приблизно 2 мільярди покупців. Прогнозоване зростання соціальної комерції у розмірі 10% від усієї електронної комерції до 17% до 2025 року пов’язане з тим, що платформи, бренди та роздрібні продавці продовжують вкладати значні кошти та співпрацювати у цьому просторі.

У своєму звіті Accenture визначає соціальну комерцію як інтеграцію соціального досвіду та транзакцій електронної комерції в єдиний шлях до покупки, яку підтримує платформа. За прогнозами експертів, це стане пріоритетнішим завданням для брендів та ритейлерів, оскільки споживачі проводять більше часу на платформах соціальних мереж у пошуку новин, розваг та спілкування. До 2025 року на міленіалів будуть припадати 33% ринку соціальної комерції, витрати покоління Z у цій сфері зростатимуть швидшими темпами.

У звіті зазначається, що найбільша кількість покупок у світі до 2025 року припадатиме на такі категорії:

– одяг (18%);

– електроніку (13%);

– товари для дому (7%).

Водночас, продажі свіжих продуктів та закусок (13%) характерні лише для Китаю.

Разом з тим, довіра до соціальної комерції залишається високим бар’єром для входу. Половина опитаних користувачів соціальних мереж стурбована тим, що такі покупки не будуть захищені чи відшкодовані належним чином. Аналогічна проблема була, коли виникла електронна комерція. Зазначається, що розрив у довірі свідчить про те, що бренди, платформи та ритейлери ще мають велику роботу, щоб зняти побоювання клієнтів і отримати вигоду з інтересу до покупок у соціальних мережах.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Apple планує брати комісію навіть із сторонніх платіжних систем.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».