Дослідження: 44% споживачів не будуть здійснювати покупку, якщо немає безконтактної оплати

  • Юлия
  • 20.10.2021 1042

Платіжна компанія Visa опублікувала результати дослідження Visa Back to Business, яке було проведено серед представників малого та середнього бізнесу.

Згідно з дослідженням, 68% представників малого і середнього бізнесу повідомили, що криза в період пандемії коронавируса назавжди змінила фінансова ландшафт бізнесу.

Зокрема, результати даного дослідження показують, що малий і середній бізнес як і раніше працюють для виправдання очікувань споживачів.

Зокрема, 74% малих і середніх підприємств у всьому світі чекають, що клієнти будуть продовжувати віддавати перевагу безконтактним платежами, повідомляє Visa.

Зокрема, 40% опитаних вважають, що безконтактні платежі входять у число основних інвестицій, необхідних для задоволення вимог і очікувань клієнтів. Таким чином, в якості конкурентної переваги виступає безконтактний спосіб оплати. Згідно з дослідженнями, 44% споживачів кажуть, що вони не стали б робити покупки в магазині, який пропонує тільки ті способи оплати, які вимагають контакту з касиром або загальним пристроєм.

Разом з тим, безпека в онлайні є пріоритетною. Згідно з результатами досліджень, рік тому тільки 17% малих і середніх підприємств США почали продавати продукти або послуги в Інтернеті вперше – в період карантину COVID-19. Тепер же 57% очікують, що вони будуть продовжувати робити це в наступні три місяці. При переході в онлайн бізнес стикається з новими викликами, серед яких основними проблемами є:

– конфіденційність і безпека даних (33%)

– вартість інвестицій в цифрову інфраструктуру (31%)

– скорочення особистих контактів з клієнтами (30%)

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Верховна Рада прийняла закони про незалежність Нацбанку.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».